svanemamma Skrevet 4. juli 2008 #1 Skrevet 4. juli 2008 Endelig kan jeg også puste lettet ut og flytte inn hit :0)
:*lillefru*:har født*: Skrevet 4. juli 2008 #2 Skrevet 4. juli 2008 Kjekt å se deg her svanemamma med baby i magen ) Velkommen skal du være til 2. trimester, hurra!
Gjest Skrevet 4. juli 2008 #3 Skrevet 4. juli 2008 koselig å se deg, svanemamsen ;-) hvordan går det med magen?
svanemamma Skrevet 4. juli 2008 Forfatter #4 Skrevet 4. juli 2008 Heisann mummitroll! Joda magen vokser den :0) Er kvitt den verste kvalmen nå, så nå ser ting litt lyserer ut. Skal på ul på onsdag, og gleder meg masse til å se den lille!! Hvordan går det med deg?
Kokkeli nyter våren:) Skrevet 4. juli 2008 #5 Skrevet 4. juli 2008 Velkommen hit:) Herlig å være ferdig med første trim.. Håper du får en fin tid her inne:)
GRAVIDMedNr2*FØDEKLAR* Skrevet 4. juli 2008 #6 Skrevet 4. juli 2008 Hei jenter, jkenner mange av navnene fra 1 trim, vent på meg kommer neste uke=( uff,føles lenge til=( GLEDER MEG KJEMPE MASSE =) Klem
Gjest Skrevet 4. juli 2008 #7 Skrevet 4. juli 2008 så bra her går det bare bra formen går opp og ned i henhold til været virker det som! holder på å kreperere av denne varmen, er tungt å være gravid i varmen ;-D hadde glemt hvor tungt det var, hehe :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå