Gå til innhold

Da kommer jeg inn hit!


Anbefalte innlegg

Skrevet

Endelig kan jeg også puste lettet ut og flytte inn hit :0)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kjekt å se deg her svanemamma med baby i magen :o)

Velkommen skal du være til 2. trimester, hurra!

Skrevet

koselig å se deg, svanemamsen ;-)

hvordan går det med magen?

Skrevet

Heisann mummitroll! Joda magen vokser den :0)

Er kvitt den verste kvalmen nå, så nå ser ting litt lyserer ut.

Skal på ul på onsdag, og gleder meg masse til å se den lille!!

 

Hvordan går det med deg?

Skrevet

Velkommen hit:) Herlig å være ferdig med første trim.. Håper du får en fin tid her inne:)

Skrevet

Hei jenter, jkenner mange av navnene fra 1 trim, vent på meg kommer neste uke=( uff,føles lenge til=(

GLEDER MEG KJEMPE MASSE =)

Klem

Skrevet

så bra :)

her går det bare bra :) formen går opp og ned i henhold til været virker det som! holder på å kreperere av denne varmen, er tungt å være gravid i varmen ;-D hadde glemt hvor tungt det var, hehe :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...