*frøet i et nøtteskall* Skrevet 4. juli 2008 #1 Skrevet 4. juli 2008 Ikke akkuratt innenfor tema her, men spør alikevel... Har i et par dager hatt vondt i området rundt der blindtarmen er.. Lurer på om det er den jeg har vondt i, eller om det er noe annet.. Kan jo ha fått en strekk eller noe.. Men dere som har fjernet den, fikk dere akutt vondt i magen og sterke smerter hele tiden, eller hadde dere "stikninger"?? Lille gutten min er 6 1/2 uke, og kom med keisersnitt, så kan jo ha noe med det og gjøre og, men har følt meg i topp form etter keisersnittet, og tror innerst inne det ikke har noe med hverandre å gjøre... Blir utrolig glad for svar!!
Kjukka Skrevet 4. juli 2008 #2 Skrevet 4. juli 2008 Jeg har hatt blindtarmsbetennelse, og det er jæææææææææææææææævli vondt. Det er umulig å beskrive det... Tenk deg at noen kjører 93489384 nåler i magen på deg, omtrent slik... Jeg klarte ikke å strekke ut beina, så bare å skreik i fosterstilling... Får vondt bare jeg tenker på det.
* 5 om dagen * Skrevet 4. juli 2008 #3 Skrevet 4. juli 2008 ja, er som ho over her beskriver,jeg kasta opp i et par dager bare av smerter, for legen fant ikke ut hva det var. men det endte med at jeg ble hentet av sykebilen hjemme.
Northernlights Skrevet 4. juli 2008 #4 Skrevet 4. juli 2008 Jeg har tatt bort min, og det var en konstant smerte, men ikke helt grusom. Bare en smerte som ikke ville gi seg. Ekstra vondt å trykke på,når du slipper trykket. Trodde det var en cyste på eggstokken, men til slutt var det så vondt at jeg bare måtte dra til akutten med det. Det var vondt for hvert skritt jeg tok, men jeg kastet ikke opp. Blodprøvene mine var faktisk helt normale, enda den hadde begynt å sprekke. Feber hadde jeg heller ikke, men det er mest vanlig med feber i forb. med blindtarmbetennelse. Da er det en lav feber, 38C eller deromkring. Det startet midt under navlen,mog beveget seg ned til høyre siden, og satt der konstant. Ble operert samme kvelden jeg dro på akutten.
bambi på isen Skrevet 4. juli 2008 #5 Skrevet 4. juli 2008 Tok min blindtarm for 10 år siden, det gjorde vondt, men ikke så vondt at jeg trodde jeg skulle dø. Begynte med smerter midt i magen, fant ingen god stilling å ligge i, gikk i ring i senga. Mannen våkna til slutt av meg, hadde aldri sett meg sånn før, og når jeg til slutt krøka meg i fosterstilling så ringte han legevakten. Lå hos legevakten i 2 timer før de undersøkte meg, legen trykka meg på magen og da stråla smerten ned til høyre. Han var ikke i tvil om at det var blindtarmen, men de som tok i mot meg på sykehuset måtte jo ta 100 undersøkelser, før de fant ut at det nok sikkert var blindtarmen. Hadde heller ikke feber eller oppkast.
*frøet i et nøtteskall* Skrevet 4. juli 2008 Forfatter #6 Skrevet 4. juli 2008 Tusen takk for svar!! har ikke konstante smerter, men mer sånne "stikninger" som jeg kaller det... Så da er det nok ikke blindtarmen.. Har sikkert fått en strekk eller noe, for det kommer bare innimellom.. Ting og tang skal jo gro etter å ha tattt keisersnitt også, så er vel mest sannsynlig noe i forbindelse med det.. Er iallefall utrolig kjekt å kunne høre her inne, før en drar til legevakta for hver minste lille ting.. (hadde ikke dratt pga dette nå, hvis det ikke hadde blitt noe værre da, men..)
*Smiley* Skrevet 5. juli 2008 #7 Skrevet 5. juli 2008 Det kan være nervesmerter etter ks. Jeg opererte en cyste for noen år siden og hadde problemer med nervesmerter en stund etterpå. Nerver blir kuttet over og finner nye veier;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå