Gå til innhold

har jeg ikke eggløsning??


Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har tatt eggl.tester i 7 dager,begynte der jeg skulle i følge testen. Jeg føler jeg har eggløsning,har iallefall symptomene,det er de samme som jeg har følt og hatt i alle år. Men testen viser ingen stigning? hm syntes det er rart. Har ei datter på 4 som vil bli storesøster,men mangler mor egg tro??? Noen som har opplevd dette?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ikke alltid El er på den datoen den burde.. så jeg ville testet en hel månde eller to..

Skrevet

Jeg viste eksakt når jeg hadde el de 5 siste åra før jeg ble gravid (brukte persona, som tester for el), med unntak av den mnd jeg ble gravid... Ikke fortvil fordi du ikke finner "den" ved første forsøk...

Skrevet

og, hvis du bestiller EL tester på billigetester.no er det ikke så dyrt å teste noen månder. det gjorde jeg. og de testene er til å stole på.

Skrevet

For meg slo ikke testene ut fær på dag 21 i syklussen. Så det er ikke alle som er etter boka....

Skrevet

jeg hadde heller ikke trodde jeg. men viste seg at jeg har syklus på 38 dager!!!! så ikke rart de ikke slo ut hehe :) men nå er jeg gravid. mnd etter at jeg gav opp EL tester :P slutta å stresse med deg, og vips, ett egg ble befruktet :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...