min tur snart? Skrevet 4. juli 2008 #1 Skrevet 4. juli 2008 Jeg har tatt eggl.tester i 7 dager,begynte der jeg skulle i følge testen. Jeg føler jeg har eggløsning,har iallefall symptomene,det er de samme som jeg har følt og hatt i alle år. Men testen viser ingen stigning? hm syntes det er rart. Har ei datter på 4 som vil bli storesøster,men mangler mor egg tro??? Noen som har opplevd dette?
<3lille spire,mor til 2<3 Skrevet 4. juli 2008 #2 Skrevet 4. juli 2008 ikke alltid El er på den datoen den burde.. så jeg ville testet en hel månde eller to..
Makko med to små gutter Skrevet 4. juli 2008 #3 Skrevet 4. juli 2008 Jeg viste eksakt når jeg hadde el de 5 siste åra før jeg ble gravid (brukte persona, som tester for el), med unntak av den mnd jeg ble gravid... Ikke fortvil fordi du ikke finner "den" ved første forsøk...
<3lille spire,mor til 2<3 Skrevet 4. juli 2008 #4 Skrevet 4. juli 2008 og, hvis du bestiller EL tester på billigetester.no er det ikke så dyrt å teste noen månder. det gjorde jeg. og de testene er til å stole på.
It's all about me Skrevet 4. juli 2008 #5 Skrevet 4. juli 2008 For meg slo ikke testene ut fær på dag 21 i syklussen. Så det er ikke alle som er etter boka....
♥Mie Celine♥Håkon♥ Skrevet 4. juli 2008 #6 Skrevet 4. juli 2008 jeg hadde heller ikke trodde jeg. men viste seg at jeg har syklus på 38 dager!!!! så ikke rart de ikke slo ut hehe men nå er jeg gravid. mnd etter at jeg gav opp EL tester slutta å stresse med deg, og vips, ett egg ble befruktet
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå