2gullklomper Skrevet 4. juli 2008 #1 Skrevet 4. juli 2008 Jeg har netopp fått ny pakke i posten fra billig-tester. tok en slik billig strimmel, da fikk jeg opp en en sterk pluss en svak strek, som er klart rød men ikke like sterk. tok en til etterpå, der kom de også opp sterk strek. stoler dere på disse testenne? jeg har cb liggende, tenkte ta den i morgen. Kan jeg være gravid.. åh.. jeg dåner!!
Mamman til Mia Camilia Skrevet 4. juli 2008 #2 Skrevet 4. juli 2008 Har samme "problemet" selv. Jeg fikk positive. Noen sier de er til å stole på, andre ikke. Jeg tok en til test (Fra apoteket) Og testet for sikkerhets skyld. Og nå venter jeg på blodprøve. Men jeg vil tippe det er noe spesielt der
Gjest Skrevet 4. juli 2008 #3 Skrevet 4. juli 2008 Hvis du går rundt å dåner også, so er du kanskje det: hehe:) Gratulerer:)
2gullklomper Skrevet 4. juli 2008 Forfatter #4 Skrevet 4. juli 2008 off.. ja jeg skal teste i morgen med cb digital:) skal oppdatere dere.. dette er jamenn meg en spesiell følelse:)
2gullklomper Skrevet 4. juli 2008 Forfatter #5 Skrevet 4. juli 2008 bli gravid, hva sa testen fra apoteket da`?
melkekua™ Skrevet 4. juli 2008 #6 Skrevet 4. juli 2008 Er du over ikm så ta en test nå ;o) Vi vil vite nåååååååååå ;o)
2gullklomper Skrevet 4. juli 2008 Forfatter #8 Skrevet 4. juli 2008 ja jeg og.. men har ikke mer urin igjen.. kansje jeg klarer en skvett:P skal inn å prøve:D
2gullklomper Skrevet 4. juli 2008 Forfatter #9 Skrevet 4. juli 2008 å kjære kjørkefolk!! jeg har tisse mye i dag.. å drukket mye.. det er seint på dagen.. jamenn kom d opp et kryss.. melkekua!!! :D hurra!!!!
melkekua™ Skrevet 4. juli 2008 #11 Skrevet 4. juli 2008 Jiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiippiiiiiiiiiiiiiiiiii ;o) Gratulerer med huleboeren ) Kose deg masse med den voksende magen!
2gullklomper Skrevet 4. juli 2008 Forfatter #12 Skrevet 4. juli 2008 tusen takk!! åh.. hva gjør jeg nå.. ringe til legen på mandag.. hmm..
Lille_Sebastian :D Skrevet 5. juli 2008 #15 Skrevet 5. juli 2008 Gratulerer ja.. graviditeten er koselig..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå