Gå til innhold

noen som har opplevd det samme


Anbefalte innlegg

Skrevet

en liten undring.... er kommet til dag 20 i sykl.og etter samleie igår kom det litt "rosa blod"ingen smerter eller mens symptomer kun det og absolutt ikke noe antydnig til noe mer idag...er alstå nesten en uke igjen til tante skal komme....hørt at dette kan skje når egget fester seg evt...men det er vel for godt til å være sant... noe synspunkter på hva dette kan være eller opplevd det selv?klem

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg opplevde det. Da tror jeg det var blødende eggløsning, altså ekstra fruktbar periode. Jeg ble gravid, men hadde ikke positiv test før etter 1 uke etter IKM. Så jeg tror kanskje at syklusen var litt forstyrret. Det gikk ikke så bra med forsteret, men det har ingenting med saken å gjøre, det forklarer bare hvorfor jeg henger her igjen:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...