Labambie Skrevet 4. juli 2008 #1 Skrevet 4. juli 2008 Joda.. Får gjester i kveld,hadde tenkt å lage vafler.. Så går jeg på leit etter jernet.. Går rundt å kikker i det skapet jeg har bedt sambo rydde bort sine gamle sko,for det luktet så grusomt surt og tåfis inni der! Veldig upassende med sånn stink i denne varmen.. Joda,vaffeljernet finner jeg.. Også åpner jeg det,og spyr i sidevinkler.. Den stanken jeg trodde var sambo sine gamle svette sko,viste seg å være en vaffelplate som hadde sitti fast i jernet siden sist vi lagde vafler. Og det var litt før påske.. FY FAEN!!! Jeg bare slang jernet i en pose og knøyt en haug av knuter.. Det blir ikke vafler på gjestene i kveld... Moralen må bli; det er ikke alltid tåfis,det kan være ei sur vaffelplate.. Hihi
Labambie Skrevet 4. juli 2008 Forfatter #3 Skrevet 4. juli 2008 Ikke sant.. Nå bare ler jeg av det.. Sånn ER DET MULIG,latter... Mye rart som man ikke tenker på i en travel hverdag tydeligvis..
Alba44 Skrevet 4. juli 2008 #4 Skrevet 4. juli 2008 Du har lært en ting: skyld ikke på tottelottene til mannen din neste gang en mistenkelig stank dukker opp ;o)
Nit@™ Skrevet 4. juli 2008 #5 Skrevet 4. juli 2008 EGENTLIG skulle jeg spise middag nå, men så måtte jeg jo bare lese innlegget ditt... Ja, ja, kan spise senere i dag også jeg.. kanskje, eller i morgen, det går bra i morgen tror jeg ;o) *he he* Det e`kke tåfis alt som lukter?
Lisa & lille Noah<3 Skrevet 4. juli 2008 #6 Skrevet 4. juli 2008 Har du ikke lukta det før nå? 4 mnd er rimelig lang tid da. . . Tror jeg hadde svimt av jeg, nesten så jeg kjenner stanken helt hit:P Det skapet jeg hadde funnet det vaffeljernet i hadde blitt grundig vasket ja. Fyttirakkern...
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 4. juli 2008 #8 Skrevet 4. juli 2008 haha...sååå utrolig bra og få til. fantastisk. det høres ut som dere er like i svime som jeg er :-)
¤¤¤2xE¤¤¤ Skrevet 4. juli 2008 #9 Skrevet 4. juli 2008 Hahaha!! Fantastisk story=) Bra du kan le nå allerede!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå