Trultemor! Skrevet 4. juli 2008 #1 Skrevet 4. juli 2008 Hei. Jeg skal selge min bugaboo vogn. pga må kjøpe meg tvillingvon nå:-) Det har vært en eier før meg på vognen, men hverken jeg eller hun har brukt bagvognen, og jeg har brukt sportsdelen i ca 4 mnd. den er svart og du kan få me rosa fleceetrekk og rosa fleccepose til den. Brukte den rosa posen utenpå saueskinsposen i vinter og nå brukes bare den.... tenkte jeg skulle selge alt for 4500.- gi beskjed hvis noen er intressert.
christinajentå "høygravid" Skrevet 4. juli 2008 #2 Skrevet 4. juli 2008 eg er interessert i denne vogna, men lurer på hvor gammel den er? Er både bag og sportsdel svart? eg skal mest sannsynlig ha en gutt så eg er ikkje interessert i noe som er rosa hehe.. men er det mulig å kjøpe kun vogna i tilfelle?
Trultemor! Skrevet 4. juli 2008 Forfatter #3 Skrevet 4. juli 2008 Heia Ja, det er mulig å bare kjøpe vogna, den er 2 år gammel, men jeg har ikkje hatt den mer enn litt over et halvt år. Og eg har ikke brukt den hele tiden heller, så du kn si den er lite brukt av meg, kjøpte den brukt da jenta mi var 4/5 mnd, Begynte å bruke den n¨åt hun var 5 mnd. ¨Så reiste vi til spania på pappaperm i 2 mnd. Så vi tok ikke med denne vogna pga plassmangel. Så hadde ei billig tralle til henne der. Men det er ei kjempevogn, og hun elsker å sitte i den for hun har så god oversikt oppi den...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå