Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Mensen er på vei, så mandag er første gonal f dag med time hos Dr Trolle. Første IVF og vi holder på å død av spenning!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dette blir spennende!

Håper alt går slik det skal :-)

Lykke til!!!

Skrevet

Håper alt går bra, og lykke til! :)

Skrevet

IVF er kjempespennende, mest av alt fordi sjansene for å bli gravid er så mye høyere :)

Lykke, lykke til :)

Skrevet

Lykke til. Kjenner følelsen. Holder også på med første runde med IVF, og er like spent på utviklingen hver gang jeg er inne hos Trolle....

Skrevet

Hei IVF-mammaer *gravide*

Er sjansene så mye høyere enn ved inseminasjon? Har liksom ikke helt tort å tro det vi. Jeg har bare tett eggledere, alt annet er som det skal :)

Skrevet

Hei CathyS :-), jeg hadde og tette eggledere...og er gravid etter første IVF, 12+5, så det er større sjanser ja, og om du velger Assisted laser hatching dobles vel sjansene...men vet ikke hvor gammel du er, tror du må være 37?. jeg betalte 2500, og vel innvisterte penger tror jeg:-) men rundt 26 % sjanse ved IVF og 44% assisted...blir spennende..lykke til:-)

Skrevet

Takk for hilsenere dere og det samme tilbake :)

Lubbeline, jeg er 33, men håper de vil gi hatching likevel. Ikke minst fordi om det ikke går så vil jeg alltid lure på hva om...

Er på sprøytedag 2 i dag og det er varmt! Hetetokter, men ellers bra. Syns det var kjempeskummelt å sette gonal f, mend et gikk så fint som bare det. Syns ovitrellen sved, mens goanl f kjente jeg ikke i det hele tatt. Hurra!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...