Min *lille* prins*er stor* Skrevet 4. juli 2008 #1 Skrevet 4. juli 2008 Vi har kjøpt en defekt vaskemaskin, så nå venter vi på en repratør som egentlig skulle vært her på torsdag i forrige uke, men ringte å sa at han ikke kom pga. han ikke hadde alle delene:( Nå har vi venta i over en uke, og enda ikke hørt noe!!! Så da ringte jeg servise kontoret, og makan til udugelig dame jeg snakket med!!!!! Jeg presenterte meg vanlig, og fortalte hvorfor jeg ringte, da fikk jeg til svar: Ja..... Med det svaret der trodde jeg at jeg hadde ringt feil, og spurt hvor jeg var kommet, joda jeg var kommet til servise kontoret! Prøvde å spørre litt mere tydelig, men fikk samme svar:s Da spurte jeg når jeg kunne forvente at han skulle komme, med tanke på at han egenlig skulle hver her i forrige uke, og at at han skulle ta kontakt denne uken noe han ikke har gjort! Da svarte hun: Nei... det vet jeg ikke... ---------------------------- Ikke noe mere!!!! Vil ha en vaskemaskin som funker:(
Yaddaline ❤ ♀04/05 ♂02/09 Skrevet 4. juli 2008 #2 Skrevet 4. juli 2008 Hehe, unnskyld at jeg ler, men hun hørtes jo litt åndssvak ut. "Ja..." - hva slags svar er det, spesielt påfulgt av "nei det vet jeg ikke"? De har ikke fler ansatte ved det kontoret da, sånn at om du ringer opp igjen kommer du kanskje til noen andre?
Min *lille* prins*er stor* Skrevet 4. juli 2008 Forfatter #3 Skrevet 4. juli 2008 Redd for at samme dama svarer:( Får heller ringe på mandag, ogvist jeg ikke får noe bedre svar ringer jeg heller til lefdal!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå