Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

vil bare dele denne utrolige hendelsen:) Vi har sliti med å få lille jenta vår til å ta smokken i lange tider... prøvd sånn nå og da,men hun har bare brekt seg og spytta den ut igjen.. Men pga store problemer med å finne søvnen har vi fortsatt å prøve og nå pluttselig, fem og en halv måned gammel sugde hun i vei.. Sovna uten noe særlig skrik nå i hele dag!!! jeg er overlykkelig og tulla ligger å sover og sutter:)!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

GRATULERER SÅ MYE. Vet hvor stor lettelse det der er! Smokken er en god trøst og reduserer en del grining. Her ble griningen nærmest halvert da vi fikk det til:)

Kos dere!

Hvilken smokk prøvde du? Her funket bare NUK den første tiden, men nå ser det ut som hun er mer mottagelig for andre merker også.

Skrevet

Takk takk;) hun har vært så mye roligere enn vanlig i dag, den smokken er vidunderlig!! tok ikke nuk,egentlig den jeg har prøvd mest for hørt at flest tar den. Men den som er å få kjøpt i alle mat butikker nesten;) mam mam tror jeg det var;)

Skrevet

Å men du er heldig!! Vi prøver og prøver, håper hun kan vende seg til den. Men hun er enda bare 6 uker, så det er enda håp!!

Skrevet

skal krysse fingrene for dere!! Her funket det å gi henne den i bæreselen i bevegelse først, så litt senere på dagen tok hun den i ro også. alltids vært å prøve..

Skrevet

Så fint:) Forstår lettelsen. Her var lillegutt 7mnd da han endelig tok smokken. Kan si meg enig i at det meste blir mye lettere. Spesiellt leggingen=)

Skrevet

Så godt at hun endelig tok smokken da! Både for deg og henne, vil jeg tippe! :)

Vi sliter med å få lillemann på 6 uker til å ta smokk, har vel prøvd 6 ulike smokker i forskjellige størrelser nå. De fleste går rett ut igjen med en gang, desverre... Men jeg gir ikke opp, så nå har jeg nettopp bestilt Trøst-smokker og håper at de utretter undre hos oss også, har hørt så mye positivt om de.

Ellers er det jammen forskjell på barn. Her tok storebror smokk etter 3 uker, og da var det bare NUK som gjaldt en god stund. Prøvde selvsagt den på lillebror også, men han bare brakk seg.

Krysser fingre for at smokken snart sitter hos de som sliter, slik at vi mødre får litt fri! ;) (-og at puppen ikke blir mer oppspist..)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...