Nenoda + et lite under i magen Skrevet 4. juli 2008 #1 Skrevet 4. juli 2008 Etter flere års prøving har vi endelig klart det! Jeg er gravid etter IVF-behandling! I dag er jeg 4 + 2 og lister meg forsiktig inn her. Håper jeg får bli her i ca 8 uker til
Klar for nr 2 Skrevet 4. juli 2008 #2 Skrevet 4. juli 2008 Så flott!! Gratulerer så mye- dere har virkelig fortjent å endelig komme inn her(: Lykke til i tiden fremover, kos deg med den voksende magen.
Ida - mamma til 2 søte små Skrevet 4. juli 2008 #3 Skrevet 4. juli 2008 Gratulerer!! Blir spennende å holde følge videre!
baby ventes 11 mars :) Skrevet 5. juli 2008 #5 Skrevet 5. juli 2008 hei ja vi er akkurat likt i løypa 4+2 idag jeg også hvordan går det? har du tatt mange tester? jeg har tatt fem, he he. tok en idag og den var knæll blå på dag 9 var den veldig svak. hvordan føler du deg? jeg har disse berømte stikkingene..igår var de helt ille og vonde egentlig, men det er vist bare livmora som vokser har jeg hørt så da er jeg jo bare glad for litt vondter også disse puppene da,,,orker snart ikke og ligge på magen lenger, he he. og magen ser ut som en ballong,ting går tregt nedi der ser jo ut som jeg er fødeklar, he he. lurer på når magen går litt ned igjen? er din også sånn? klem fra meg:)
Nenoda + et lite under i magen Skrevet 5. juli 2008 Forfatter #6 Skrevet 5. juli 2008 Har tatt et utall tester, ja.. Tok en i dag også for å være sikker Stikker og verker en del i magen. Syns det kjennes som mens-smerter, jeg... så det bekymrer meg litt. Men snakka med Riksen på torsdag og de sa at Hcg'en var fin og at det var 90 % sjanse for å lykkes nå! Så da roer jeg meg litt ned. Stor mage og ømme pupper hørtes veldig kjent ut! Jeg er litt kvalm også. Vet ikke helt hva som skyldes overstimulering og hva som skyldes hormoner. Slutta med Crinone i går, så tror ikke det er bivirkninger heller. Høres sikkert rart ut, men jeg syns det er deilig å være litt kvalm, jeg! Har gleda meg lenge til det her Hva var din Hcg? min var 262 på rugedag 12. Mine tester var svake på dag 9, ja. Men i dag var den knallrød Lykke til Ida!
baby ventes 11 mars :) Skrevet 5. juli 2008 #7 Skrevet 5. juli 2008 de tar ikke hcg i porsgrunn, de mener det bare er nødvendig i spesielle tilfeller der tror jeg, men jeg skal ta alikevel så har bestilt time hos legen til tirsdag, veldig spent på svaret følte igår den mensen smerten jeg også, men det var alikevel ikke helt det samme, men har hørt at det også har med livmora vokser og gjøre så da er det bare fint har ikke fått noe kvalme enda, men lurer på om jeg slipper unna...de sier at den ofte kommer i uke6, men noen får før. vi får holde kontakten vi da hvilket fylke bor du i? kanskje vi ender opp på samme fødestue, he he he jeg bor i østfold sarp. masse lykke til deg også!!!
Nenoda + et lite under i magen Skrevet 6. juli 2008 Forfatter #8 Skrevet 6. juli 2008 Bor i Oslo, jeg. Så det er vel ikke så trolig at vi ender opp på samme, med mindre vi er på ferie i østfold-området rundt termin Er på ferie for tiden, så jeg får ikke noen legetime før til uka iallefall. Blir jo spennende ! Kjenner jeg er så utålmodig!!! Skulle virkelig ønske det var uke 12 allerede. Det er hele 3 uker og 3 dager til første UL...... *sukk* Jeg har visst aldri vært spesielt god til å vente Ja, vi får følge med hverandre! Flytter jo inn på 2. trimester på likt også vi!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå