tullerusk Skrevet 4. juli 2008 #1 Skrevet 4. juli 2008 mensen uten bruk av p-piller? Noen som vet om det finnes noe som utsetter mensen en uke eller noe. Skal snart på ferie og er ikke noe gøy med den da....
lillesøster skal bli storesøster Skrevet 4. juli 2008 #2 Skrevet 4. juli 2008 spørs vel hvilket merke du har, men om du har sånne med en ukes pause, er det bare å hoppe over den pausen.
tullerusk Skrevet 4. juli 2008 Forfatter #3 Skrevet 4. juli 2008 Bruker ikke p-piller er det som er problemet, er for seint å begynne nå. Trodde kanskje det fantes noe annet man kunne få av lege? Noen som vet?
MammaTil2 Skrevet 4. juli 2008 #4 Skrevet 4. juli 2008 Gå til legen og be om tabletter som utsetter mensen. De heter Primolut. Håper det er en liten stund til du skal på ferie da, for du bør helst starte en uke før. Når du slutter på tablettene kommer mensen. Jeg ble litt oppblåst i magen av de og mensen etterpå var kraftig(!), men jeg kjenner også de som ikke har reagert på de i det hele tatt. Det er hormoner da naturligvis, så hvis du ikke tåler de er du like langt.
Bring_it_on!!:)) Skrevet 4. juli 2008 #5 Skrevet 4. juli 2008 Jeg fikk tabletter av legen for og utsette mensen.. Men de funket ikke på meg .. jeg fikk igjen mensen før jeg var ferdig med tablettene.. Magen ble oppblåst .. Nei.. neste gang så tar jeg heller imot mensen med åpne armer istedet for de tablettene.. Da vet jeg heller at mensen kommer og blir ferdig med den.. Med tablettene så kom jo mensen helt uventet og det er ikke noe moro i sydenland.. hehe.. =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå