*En rosa og en blå* Skrevet 4. juli 2008 #1 Skrevet 4. juli 2008 Jeg har ikke hatt mulighet for å kommet meg inn på Min Side på over 1 uke, og jeg har sendt flere mailer til både webmaster og medlemsservice, og det har ennå ikke skjedd noe!!! Begynner å bli ganske så irritert nå, spesielt siden jeg har betalt for mitt medlemsskap i Gullsmokken! Er det flere som sliter med samme problemet og som ikke har fått svar?
Randi86*Salt og Pepper' Skrevet 4. juli 2008 #3 Skrevet 4. juli 2008 Det gikk vell nesten 1-2 mnd etter jeg hadde skrevet mail om at jeg ikke kom inn til det var fiksa så det tok si tid.
<3lille spire,mor til 2<3 Skrevet 4. juli 2008 #4 Skrevet 4. juli 2008 gikk 5 månder, 2 mail.. så fiksa æ ny profil, med et ganske likt navn
Filip sin mamma <3 Skrevet 4. juli 2008 #5 Skrevet 4. juli 2008 jeg har ikke kommet inn siden okt i fjor!!! utallige mailermen ingenting skjer,tror jeg og må opprette en ny profil:O//
mamma til 2... Skrevet 4. juli 2008 #6 Skrevet 4. juli 2008 kommer ikke inn jeg heller.... går vel på 4 mnd nå....
Gjest Skrevet 4. juli 2008 #7 Skrevet 4. juli 2008 Hvis dere sender mail til [email protected] så skal det ikke ta så lang tid. Problemet har oppstått flere ganger hos meg, og når jeg sender mail tar det aldri mer enn max 2 dager før problemet er løst. Webmaster-adressen har jeg derimot aldri fått noe svar fra.
Kokkeli nyter våren:) Skrevet 4. juli 2008 #8 Skrevet 4. juli 2008 Jeg sendte mail rett til Jordmor Siri og første gang fikk jeg svar samme dag. Og nå siste gang tok det en liten uke. Forsøk og prøve dette. Husker ikke hvor jeg fant mailadr hennes, men var her inne en plass.. Si fra om dere ikke finner den så skal jeg lete den opp på de sendte mailene mine. LYKKE TIL.
Kokkeli nyter våren:) Skrevet 4. juli 2008 #10 Skrevet 4. juli 2008 [email protected] [email protected] [email protected] Første gang sendte jeg til de to sist nevnte her. Så fikk jeg svar fra den øverste mail adr. Og da sendte jeg bare svar til henne neste gang. Håper du får svar.
Nummer 3 kom i november :) Skrevet 4. juli 2008 #11 Skrevet 4. juli 2008 Skrev en mld på Ris og Ros jeg, det var fikset dagen etter
*En rosa og en blå* Skrevet 7. juli 2008 Forfatter #12 Skrevet 7. juli 2008 Nå har jeg sendt mail til [email protected] og skal også sende til Ris og Ros, og håper det skjer noe snart for tålmodigheten min er i ferd med å renne ut..... Hilsen Miraclewhip *38. uke*
*En rosa og en blå* Skrevet 8. juli 2008 Forfatter #13 Skrevet 8. juli 2008 [email protected] fikset problemet! Men nå var gullsmokken-medlemsskapet mitt falt bort, så jeg håper virkelig at de snart vil få ordnet det problemet også siden dette er noe jeg har betalt for. Takk for alle nyttige svar!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå