Gå til innhold

noen ganger er man full av faen...

Anbefalte innlegg

Skrevet

eller bare i dårlig humør. og da kan det hende man bare skriver stygge og kvalme svar til folk.

men det er vel en risk de som skriver noe her inne må være villige til å ta??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Javisst, men man trenger ikke å gå inn for å lage nye innlegg som bare er ment å provosere.

Skrevet

nei, det er jeg faktisk enig i.

Skrevet

Jeg synes en del av svarene her inne er litt for fulle av faen, jeg. Det sitter faktisk en HI et eller annet sted og må ta til seg det som skrives. Slik jeg har forstått det, så skal anonymforumet brukes til å stille spørsmål som kan være pinlige ellr vanskelig enten å stille eller svare på. Om man er i dårlig humør, så finnes det jo faktisk en egen krangleside her inne. Kanskje det hadde vært en ide å bruke den i stedne for å slenge krasse kommentarer til folk som vil ha svar på noe de føler kanskje er litt vanskelig?

Dette anonymforumet fungerer såpass dårlig i så måte at jeg aldri ville stilt et spørsmål her inne, med tanke på eventulle svar jeg kunne få. Er jeg nedfor en dag, og noen kaller meg ting som jævla hore, herregud, er du helt hjernedød, din bitch osv. tror jeg ikke det ville gjøre dagen min noe bedre, for å si det slik.

Er jeg i et fandenivoldsk humør poster jeg heller et innlegg på Krangle. De dagene tåler jeg alle svarene jeg får.

Skrevet

Veldig enig med engletrollet. Dersom man trenger å få ut litt faenskap så gå inn på kranglesiden og skrik ut. Der går man jo inn for å krangle og ingen bryr seg om hva som skrives. La anonymforumet være for de som trenger seriøse svar på ting de lurer på!

Skrevet

I en perfekt verden ville alle fullavfaen-kjerringer skrevet på kranglesiden. Men alle vet jo at hvis man kan være anonym, så er det mye dritt som blir slengt.

Skrevet

Det trenger ikke å være slik. Det har med forummiljøet å gjøre. Og hvordan man "styrer" anonymforumet. Et eksempel er nybaktmamma.com der anonyme innlegg må gjennom en moderator før de vises. På denne måten siles kommentarene slik at forumet er forholdsvis ok. Det er faktisk skrevet en tråd der inne om dette forumet, forummiljøet og kommentarene man får her inne.

Skrevet

Jeg skjønner. Du får skrive en tråd til moderator da.

For hvis det er siling av innlegg du vil ha, så er det jo ikke noe dib-brukerne kan gjøre noe med.

Hvis du ser hvor mange som bruker dib og bim, så må du jo skjønne at ikke alle er snill og grei.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...