*LLL* - har blitt tobarnsmor! Skrevet 4. juli 2008 #1 Skrevet 4. juli 2008 Av alle som klager på varmen... Skal man ALDRI bli fornøyd??? Når det regner er det galt og når vi endelig får skikkelig sommervær så er liksom det også ille... Er det mulig?? *rister på hodet* ;o)
Bring_it_on!!:)) Skrevet 4. juli 2008 #3 Skrevet 4. juli 2008 Sånn er det .. Og sånn vil det alltid være... Jeg eeeeeelsker varmen.. Kliner på meg kokoksnøtt olje og griller meg når det er varmt... =) Det eneste som mangler er bassenget som egentlig skulle vært 2 meter unna som jeg kunne duppet meg i.. Men sånn rent generelt så klager jeg sjelden over varmen.. Men kulden derimot.. Hater jeg .. Jeg er født i feil land.. Denne varmen skulle det vært året rundt.. ;p
fru tekopp Skrevet 4. juli 2008 #4 Skrevet 4. juli 2008 Ække lenge til snøen kommer nå! Hehehe.... Nyt sommer og sol og shorts og skjørt og strand og solkrem og alt det der!
Den drygaste Skrevet 4. juli 2008 #5 Skrevet 4. juli 2008 jeg også elsker fint vær. men det å sitte inne fordi det rett og slett er uutholdelig er ikke gøy. så da kleger jeg. og det må da være min rett å kunne det når dere klager på drittværet?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå