Gå til innhold

"Vold mot meg eller barna" = Skilsmisse?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Leste det andre innlegget her nettopp om hva som er skilsmissegrunn, og snakket med en venninne om det her om dagen. Men så kom jeg til å tenke på, hva da med samvær? Hvis han har eller slår barnet og skal ha samvær etter skilsmisse, alene.. Grøss!!! Hørt det skal mye til før han ikke får ha samvær da, eller?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hadde gubben min funnet på å slå noen av oss, og jeg da skilte meg skulle jeg gått gjennom ild og vann for at han ikke skulle få ha samvær uten tilsyn i alle fall. En kollega av meg som går gjennom en skilsmisse fra h**vete har i perioder fått invilget samvær under tilsyn (eller dvs mannen hennes fikk ikke ha ungene uten tilsyn) pga fars mentale tilstand (slått mor men ikke ungene).

Skrevet

Slik det er idag skal det (desverre i noen tilfeller) mye til for at en kan nekte samvær. Uten en dom i ryggen kan en ende opp med at det blir tatt som sabotasje av samvær og en kan faktsik miste omsorgen.. til den andre forelderen. At en far har slått mor betyr ikke at han er farlig for barnet. I mine øyne er denne fyren farlig for de fleste da men men...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...