M&K+Påsan <3 Skrevet 4. juli 2008 #1 Skrevet 4. juli 2008 Det klør og klør og klør !!!!!! Hva gjør jeg? Noe på apoteket jeg kan kjøpe? Visst jeg prøver å " klø " litt igjen, så svir det bare :S Hva skjer??
meg & to små vampyrer Skrevet 4. juli 2008 #3 Skrevet 4. juli 2008 Om det er sopp har de soppkurer på apoteket forresten.
meg & to små vampyrer Skrevet 4. juli 2008 #5 Skrevet 4. juli 2008 Hmm... Ikke helt sikker på alle årsakene, men om man bruker såpe ved vask av underliv, tampongbruk, trange bukser, syntetisk undertøy, ja ganske mye ettersom jeg har forstått.. du kan søke på det og se?
meg & to små vampyrer Skrevet 4. juli 2008 #6 Skrevet 4. juli 2008 http://www.lommelegen.no/php/art.php?id=320853
M&K+Påsan <3 Skrevet 4. juli 2008 Forfatter #7 Skrevet 4. juli 2008 Takk skal du ha Er det noen som vet om man MÅ bruke stikkpille? Eller om det går bra med bare krem?
meg & to små vampyrer Skrevet 4. juli 2008 #8 Skrevet 4. juli 2008 DEt er vel mer effektivt med slik pille i tilegg. Det er ikke noe problem å ta de, veldig enkelt og ikke ubehagelig.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå