Tweak Skrevet 4. juli 2008 #1 Skrevet 4. juli 2008 Tror jeg kan ha hatt el for ca en uke siden, og hadde da også sex, så det er en viss sjanse. El-slimet varte veldig kort tid, så jeg er ganske usikker på hva det var som egentlig skjedde. Men nå har jeg begynt å få smerter helt nederst i magen, og inn i mellom så stikker det vondt i puppene. Det kan jo være så mangt. Inbiller meg selv at det KAN jo være luftsmerter, og det kan jo være smerter som kommer når jeg sitter på en spesiell måte. Men smertene vedvarer, og har holdt på hele dagen. Er redd for at jeg innbiller meg ting! Disse smertene er de samme som jeg kjente sist syklus, da jeg hadde en svært kortvarig graviditet som endte i en sa. Da kjente jeg ganske skarpe smerter nederst i magen. På IKM fikk jeg superømme pupper, men hadde noen stikninger før det også. Jeg blir helt tullete av det her! Kunne ønske det fantes en orakeltjeneste der en kunne spørre og få svar om nøyaktig hva det det er som foregår i kroppen sin til enhver tid. I dagens informasjonssamfunn er jo denne ventingen helt uakseptabel, he he! Og jeg som ikke eier et snev av tålmodighet... :-( Skal vente med å teste til jeg kjenner ømme pupper... (mitt nye mantra) Kommer sikkert til å krype til korset og teste neste helg uansett likevel, men jeg kan jo prøve å holde meg! :-)
Tweak Skrevet 4. juli 2008 Forfatter #2 Skrevet 4. juli 2008 Ble visst feil forum... Skulle vært på bli-gravid... Men kanskje noen her har erfaringer å dele med meg? Det har jo vært en massestrøm av nygravide fra bli-gravid og inn hit i det siste :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå