Gjest Skrevet 4. juli 2008 #1 Skrevet 4. juli 2008 Og er ikke akkurat lettvariantene... Fløteis gjerne med sjokoladesausen som stivner.Nam nam! Lyst på annet snop og kaker og...Uff flere som lider samme skjebne??? Hmm har mest lyst til å skylde på ammingen og lite søvn. Faktisk hørt at lite søvn over tid kan gi overvekt. Tror hele kroppen blir litt på tur av mangel på søvn. Hadde jo tenkt jeg skulle gå ned i vekt etter fødsel- ikke prøve å legge på meg flere kilo...Men viljestyrken har sviktet totalt i det siste =(
Gjest Skrevet 4. juli 2008 #2 Skrevet 4. juli 2008 Vet hva du mener, var på god vei ned etter fødsel, ett par uker etter fødsel, var jeg 5 kg fra vekten jeg var før jeg ble gravid. Men SÅ satte barselpermisjonen i gang.. med kaffe besøk m/kjeks og sjokolade, helg hver kveld siden jeg ikke skulle opp tidlig og på jobb, snill baby som gjorde at vi så filmer hver kveld med snacks... så jeg la på meg 5 kilo da.. Men nå har jeg tatt tak i meg selv, og er på slankern. Er ganske flink, skal til syden om 3 uker, så håper å gå ned noen få kilo før det.
Trultemora er presseklar!! Skrevet 4. juli 2008 #3 Skrevet 4. juli 2008 Har det akkurat som dere.... Har fått et EKSTREMT søtbehov etter jeg begynte å amme! jaujau, dikk opp 7 kg under graviditeten, gikk ned 11 og opp 6 igjen.....
maibaby-Ingrid2008 Skrevet 4. juli 2008 #4 Skrevet 4. juli 2008 Ja jeg har merket at jeg har mye større søtsug ihvertfall nå etter at jeg fødte. I graviditeten og før det hadde jeg ikke dette suget, og jeg var veldig bevisst på å ikke spise mye sukker og karbohydater generelt. Nå drikker jeg putselig ananasjuice eller mangojuice og spiser sjokoladeis nesten hver dag. Har aldri likt juice og sånne søte drikker før. Om det er ammingen og lite søvn vet jeg ikke. Kanskje det er det. Ellers så får man jo søtsug hvis man spiser mye søtt da, så det kan være grunnen det og. Heldigvis har jeg ikke lagt på meg av dette (ikke hittil ihvertfall), vekta har bare gått nedover etter fødsel.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå