Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har tenkt å bestille en rød vogn, syns det er knalltøft :)

Men funker det både til gutt og jente?

Eller blir det dumt med knall-rød vogn til en liten gutt?

 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Rød vogn til gutt går helt fint! :)

Ferrari rødt er stilig...

Vi har rød og svart vogn til vår gutt.

Skrevet

Det går fint, vi "unge" forstår det jo, men den litt eldre garde vil nok anta at det er en jente i vogna vil jeg tro, samme gjelder vel om en tar lysblå til jente.

Skrevet

Ikke noe problem med rød vogn til gutt! Har flere venniner som har rød vogn til gutten sin!!

Skrevet

Roedt synes jeg gaar kjempefint til en gutt. :)

Skrevet

Vi har blå hovedvogn til tulla og knallrød reisevogn. Vi kommer til å bruke disse når vi nå får gutt også.

Skrevet

Knallrød vogn er kjempestilig uansett om det er til jente eller gutt!

Bestill du :)

Skrevet

Vi har knall grønn bag og rød sportsdel (TFK joggster twist) til våre to gutter.

Skrevet

Bra jeg ikke er alene om å syns det går til begge kjønn ;)

Men de litt eldre blir nok som nevnt over her til å tro det er en jente, hehe. Svigermor fikk helt panikk da jeg sa vi tenkte å kjøpe rød vogn, for vi vet jo ikke kjønnet enda. Jeg kødder ikke hun var helt på gråten (stakkar, hvis det ble en gutt å må være nødt til å ligge i en rød bogn liksom....)

 

Jaja, det er vårt valg og ikke svigermors, heldigvis :)

Skrevet

Rød går veldig greit til gutt, ville ungått rosafargen. Men rød er jo kult

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...