Gjest Skrevet 4. juli 2008 #1 Skrevet 4. juli 2008 Jeg har tenkt å bestille en rød vogn, syns det er knalltøft Men funker det både til gutt og jente? Eller blir det dumt med knall-rød vogn til en liten gutt?
Kanutten & småen + Lucia Skrevet 4. juli 2008 #2 Skrevet 4. juli 2008 Rød vogn til gutt går helt fint! Ferrari rødt er stilig... Vi har rød og svart vogn til vår gutt.
Mrs. Bouquet Skrevet 4. juli 2008 #3 Skrevet 4. juli 2008 Det går fint, vi "unge" forstår det jo, men den litt eldre garde vil nok anta at det er en jente i vogna vil jeg tro, samme gjelder vel om en tar lysblå til jente.
lykkelig78 Skrevet 4. juli 2008 #4 Skrevet 4. juli 2008 Ikke noe problem med rød vogn til gutt! Har flere venniner som har rød vogn til gutten sin!!
Ellebettemor Skrevet 4. juli 2008 #6 Skrevet 4. juli 2008 Vi har blå hovedvogn til tulla og knallrød reisevogn. Vi kommer til å bruke disse når vi nå får gutt også.
Tita&Tage Skrevet 4. juli 2008 #7 Skrevet 4. juli 2008 Knallrød vogn er kjempestilig uansett om det er til jente eller gutt! Bestill du
Madamina Skrevet 4. juli 2008 #8 Skrevet 4. juli 2008 Vi har knall grønn bag og rød sportsdel (TFK joggster twist) til våre to gutter.
Gjest Skrevet 5. juli 2008 #9 Skrevet 5. juli 2008 Bra jeg ikke er alene om å syns det går til begge kjønn Men de litt eldre blir nok som nevnt over her til å tro det er en jente, hehe. Svigermor fikk helt panikk da jeg sa vi tenkte å kjøpe rød vogn, for vi vet jo ikke kjønnet enda. Jeg kødder ikke hun var helt på gråten (stakkar, hvis det ble en gutt å må være nødt til å ligge i en rød bogn liksom....) Jaja, det er vårt valg og ikke svigermors, heldigvis
Gjest Skrevet 5. juli 2008 #10 Skrevet 5. juli 2008 Rød går veldig greit til gutt, ville ungått rosafargen. Men rød er jo kult
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå