mamma tiL 1stor+2små Skrevet 4. juli 2008 #26 Skrevet 4. juli 2008 Hei juliMage,får opp at du ska føde mellom 19 og 26 juli og at det er gutt.
JuliMage-JanuarMage(tvillinga) Skrevet 4. juli 2008 #27 Skrevet 4. juli 2008 Spennende!! Vi har en følelse av at det blir gutt selv også, men tiden vil vise.... I tillegg er jeg forberedt på overtid i og med at jeg er førstegangs. Tusen takk for at du tok deg tid:)))
tvillinger i oktober Skrevet 4. juli 2008 #28 Skrevet 4. juli 2008 Hei mamma tiL 1stor,1Liten+1spire Ble veldig nysjerrig på dette her eg o.... Kan du se når jeg kommer til å føde? Har termin 9 oktober. Kan du se hvilke kjønn jeg får? På forhand takk :-)
Gjest Skrevet 4. juli 2008 #29 Skrevet 4. juli 2008 hei kan du se på meg også. har UL termin 22 aug;) kjønnet vet jeg, men hvis du tør å finne det ut..hehe
heldigesnart4barnsmamma Skrevet 4. juli 2008 #30 Skrevet 4. juli 2008 Hei mamm til 1 stor.... ;o) Kunne du "pendle" meg oxo? Når skal eg føde og kva kjønn blir det? Har termin 19.september.... synes det er moro å sjå om det skulle stemme... ;o)
mamma tiL 1stor+2små Skrevet 4. juli 2008 #31 Skrevet 4. juli 2008 Får opp at du skal føde innen 9 oktober,kjønn får jeg ikke opp på deg. Pendlen vil ikke pendle når jeg spør om det. Sorry
mamma tiL 1stor+2små Skrevet 4. juli 2008 #32 Skrevet 4. juli 2008 Får opp at du skal føde til 22 aug og at det er jente. Ja,jeg tørr prøve meg,jeg har jo aldri sagt at dette er seriøs spåing. Kjønn har jeg vist vanskelig for å treffe,så det skal bli gøy å høre hva du sier.
mamma tiL 1stor+2små Skrevet 4. juli 2008 #33 Skrevet 4. juli 2008 Du kommer ikke til å føde til 19 september og det blir en jente
Mrs Georgine Skrevet 4. juli 2008 #34 Skrevet 4. juli 2008 Kan du se når jeg skal føde? Menstermin 4. aug ULtermin 18.aug
mamma tiL 1stor+2små Skrevet 4. juli 2008 #35 Skrevet 4. juli 2008 Pendelen sier at du skal føde før 4 august
Mrs Georgine Skrevet 4. juli 2008 #36 Skrevet 4. juli 2008 oj....nå fikk jeg litt panikk her.... Men takler det!!! Takk for svar
august prinsesse Skrevet 4. juli 2008 #38 Skrevet 4. juli 2008 Hei. Kan du spå meg også????? Jeg har termin 9 august:)
Gjest Skrevet 4. juli 2008 #39 Skrevet 4. juli 2008 Å du vil ikke spå meg, hadde vært veldig spennende:) Har UL-termin 1.september, venter en liten gutt (tror vi:) Noen anelse om når jeg føder?
Prima Vera Skrevet 4. juli 2008 #40 Skrevet 4. juli 2008 Kanskje du vil spå meg også?? Termin 23 juli, føder jeg før eller etter? gutt eller jente? På forhånd takk. :-)
lundie-Emilia+1 til-HØYGRAVID! Skrevet 4. juli 2008 #41 Skrevet 4. juli 2008 Åh, så gøy! Kan du spå meg og? Termin 26 juli Og venter jente..
en til;) Skrevet 4. juli 2008 #42 Skrevet 4. juli 2008 Vist du har tid og mulighet, kan du spå meg også?????? Jeg har termin 11 oktober. (har lurt meg inn fra 2 trimester) Jeg venter jente og har to gutter fra før. Ha en super kveld!!
august prinsesse Skrevet 4. juli 2008 #43 Skrevet 4. juli 2008 Hei, du skrev at du får opp jente på meg. Kan du se når jeg kommer til og føde? Har termin 9 aug:) Tusen takk hvis du tar deg bryet med og svare:)
gullunge+1imagen Skrevet 4. juli 2008 #44 Skrevet 4. juli 2008 Vil du ta meg også? Menstermin 30 sept, UL 23 sept, har en liten gutt fra før (vet ikke om det har noe å si) og hvilket kjønn det er også kansje? Håper du blir å svare på et par til, hvis du ikke er lei;)
Lykke(lig) Skrevet 4. juli 2008 #45 Skrevet 4. juli 2008 ser du har mange som vil at du skal spå, presser meg litt på her, siden jeg har termin om tre dager.. menstermin 7.juli, ULtermin 9.juli.. Jeg er født 19.07.82. Føder jeg snart? er så lei av å vente
mamma tiL 1stor+2små Skrevet 5. juli 2008 #46 Skrevet 5. juli 2008 Du vil føde til 1 september,melamin
mamma tiL 1stor+2små Skrevet 5. juli 2008 #47 Skrevet 5. juli 2008 Du kommer til å føde innen 9 august
mamma tiL 1stor+2små Skrevet 5. juli 2008 #48 Skrevet 5. juli 2008 prima Vera du kommer til å føde il 23 juli ,og jeg får om gutt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå