Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei juliMage,får opp at du ska føde mellom 19 og 26 juli og at det er gutt.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Spennende!! Vi har en følelse av at det blir gutt selv også, men tiden vil vise.... I tillegg er jeg forberedt på overtid i og med at jeg er førstegangs. Tusen takk for at du tok deg tid:)))

Skrevet

Hei mamma tiL 1stor,1Liten+1spire

 

Ble veldig nysjerrig på dette her eg o....

 

Kan du se når jeg kommer til å føde? Har termin 9 oktober.

 

Kan du se hvilke kjønn jeg får?

 

På forhand takk :-)

Skrevet

hei kan du se på meg også. har UL termin 22 aug;)

 

kjønnet vet jeg, men hvis du tør å finne det ut..hehe

Skrevet

Hei mamm til 1 stor.... ;o)

 

Kunne du "pendle" meg oxo? Når skal eg føde og kva kjønn blir det? Har termin 19.september.... synes det er moro å sjå om det skulle stemme... ;o)

Skrevet

Får opp at du skal føde innen 9 oktober,kjønn får jeg ikke opp på deg. Pendlen vil ikke pendle når jeg spør om det. Sorry

Skrevet

Får opp at du skal føde til 22 aug og at det er jente. Ja,jeg tørr prøve meg,jeg har jo aldri sagt at dette er seriøs spåing. Kjønn har jeg vist vanskelig for å treffe,så det skal bli gøy å høre hva du sier.

Skrevet

Du kommer ikke til å føde til 19 september og det blir en jente

Skrevet

Kan du se når jeg skal føde?

 

Menstermin 4. aug

ULtermin 18.aug

 

:)

Skrevet

Pendelen sier at du skal føde før 4 august

Skrevet

oj....nå fikk jeg litt panikk her.... ;) Men takler det!!!

 

Takk for svar

Skrevet

Hvorfor fikk du panikk?

Skrevet

Hei. Kan du spå meg også:)????? Jeg har termin 9 august:)

Skrevet

Å du vil ikke spå meg, hadde vært veldig spennende:) Har UL-termin 1.september, venter en liten gutt (tror vi:) Noen anelse om når jeg føder?

Skrevet

Kanskje du vil spå meg også??

Termin 23 juli, føder jeg før eller etter?

gutt eller jente?

På forhånd takk. :-)

Skrevet

Åh, så gøy! Kan du spå meg og? Termin 26 juli :) Og venter jente..

Skrevet

Vist du har tid og mulighet, kan du spå meg også??????

Jeg har termin 11 oktober. (har lurt meg inn fra 2 trimester)

Jeg venter jente og har to gutter fra før.

Ha en super kveld!!

Skrevet

Hei, du skrev at du får opp jente på meg. Kan du se når jeg kommer til og føde? Har termin 9 aug:) Tusen takk hvis du tar deg bryet med og svare:)

Skrevet

Vil du ta meg også?

Menstermin 30 sept, UL 23 sept, har en liten gutt fra før (vet ikke om det har noe å si) og hvilket kjønn det er også kansje?:)

Håper du blir å svare på et par til, hvis du ikke er lei;)

Skrevet

ser du har mange som vil at du skal spå, presser meg litt på her, siden jeg har termin om tre dager..

 

menstermin 7.juli, ULtermin 9.juli.. Jeg er født 19.07.82. Føder jeg snart? er så lei av å vente ;)

Skrevet

Du vil føde til 1 september,melamin

Skrevet

Du kommer til å føde innen 9 august

Skrevet

prima Vera du kommer til å føde il 23 juli ,og jeg får om gutt

Skrevet

Du kommer til å føde til 26 juli

Skrevet

den over var til lundine

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...