Studinen88 m/ gutt i magen ♥ Skrevet 4. juli 2008 #1 Skrevet 4. juli 2008 Nå sitter jeg her og lurer fælt, som vanlig Jeg har en ganske ustabil syklus, men om jeg hadde el når jeg tror jeg hadde det, og det går ca 14-15 dager fra el og til ikm, så er jeg allerede over tiden. Meen, så hadde jeg jo lovet meg selv at denne syklusen så skulle jeg vente til søndag på tanta, og hvis hun ikke dukket opp da, så skulle jeg teste. Men nå har jeg blitt så utålmodig. Sier jo til meg selv at hvis jeg er gravid, så er det over to uker siden det skjedde, og det er ikke noe mer jeg kan gjøre nå før om mange uker, og dermed så gjør ikke en uke eller to noe forskjell, og heller ikke noen dager. Men klarer jeg å holde ut til søndag da? Jeg har bare billigtester liggende nå, og jeg er så lei av negative tester, evt sånne man må tolke.. Vil ha et klart svar, jeg; Ja! Men den digitale hadde sikkert ikke gjort noe utslag. Eller, hadde den det? Noen innspill? Burde jeg klare å holde meg til søndag?
Snabeltann Skrevet 4. juli 2008 #3 Skrevet 4. juli 2008 Tja, jeg hadde lange sykluser før jeg ble gravid med førstemann (30-.32 dager) Da testet jeg positivt tre dager før regnet ut fra syklus på 30 dager og fem dager før med 32! med CB vanlig.. jeg skulle hatt tanta på onsdag/torsdag, men ingen ting enda. venter til mandag før jeg prøver igjen, men regner med fr rød kommer i løpet av helgen.. hvid du vet når du har eggløsning går det alltid 14 dager før ehget har løsnet til mensen kommer. det er perioden fra mensen til eggløsning som eventuelt varierer.. har det gått 14-15 dager er det bare å teste.. men vent på morgenurinm i morgen
Mor til 2 snart 3❤️ Skrevet 4. juli 2008 #4 Skrevet 4. juli 2008 prøv å vente så lenge du klarer... Har holdt meg sånn flere ganger, vet det er uutholdelig og utrolig vanskelig..;-) Lei av negative tester jeg også... derfor holder jeg meg lengst mulig.. Ikke lenge til søndagen nå. Gi en lyd da.... Masse lykke til Maren:))
Mor til 2 snart 3❤️ Skrevet 4. juli 2008 #5 Skrevet 4. juli 2008 ooooOOOpsss!!! jeg skrev Maren, men det var til deg som skrev innlegget:)))
Studinen88 m/ gutt i magen ♥ Skrevet 4. juli 2008 Forfatter #6 Skrevet 4. juli 2008 Takker for svar Tja, jeg hadde lange sykluser før jeg ble gravid med førstemann (30-.32 dager) Da testet jeg positivt tre dager før regnet ut fra syklus på 30 dager og fem dager før med 32! med CB vanlig.. jeg skulle hatt tanta på onsdag/torsdag, men ingen ting enda. venter til mandag før jeg prøver igjen, men regner med fr rød kommer i løpet av helgen.. hvid du vet når du har eggløsning går det alltid 14 dager før ehget har løsnet til mensen kommer. det er perioden fra mensen til eggløsning som eventuelt varierer.. har det gått 14-15 dager er det bare å teste.. men vent på morgenurinm i morgen Det var litt rart dette med testingen etter el denne måneden, skulle vel ha testet både morgen og kveld som forrige gang, men jeg hadde svakt positive tester i en hel uke før de ble negative igjen. Så jeg har nok hatt el, men er usikker på når den var. Jeg har tatt sikte på at jeg hadde det den siste dagen med positiv test. Dermed er jeg i allefall sikker på at ikm er innenfor dagene jeg antar at den kommer. Det er nå 16 dager siden, og ingen tante har kommet. Jeg har heller ikke de samme tegnene som jeg har hatt de siste månedene heller. For to sykluser siden så hadde jeg en uvant opptakt til tanta. Jeg var oppblåst, hadde ømme pupper, var kvalm, sterke stikkinger osv. Jeg har jo ikke hatt en sånn pms før (altså på pillen), så jeg trodde jo at det var tegn på graviditet, noe det ikke var. Nå har jeg derimot ikke disse tegnene. Haha, kanskje det er det som er et godt tegn, da? Likevel så er jeg jo ganske fersk innen dette "faget". Jeg har bare hatt to sånne sykluser. Det jeg har nå som jeg ikke har hatt før er en "klemmende" følelse på høyre side. Stikkingene før har alltid vært midt på eller på venstre side. Jaja, den som venter får se. Kanskje skal teste med morgenurin imorgen tidlig, da
Studinen88 m/ gutt i magen ♥ Skrevet 4. juli 2008 Forfatter #7 Skrevet 4. juli 2008 Haha, det går litt fort på tastaturet Jeg er litt usikker fortsatt jeg Tenker at jeg skal ta den med morgenurin imorgen, også glemmer jeg det sikkert Så da blir det fortere søndag Det eneste er at apoteket er åpent i kun to timer på søndag (hvis den er positiv med billigtest, så må jeg nok dobbeltsjekke med cb ) Men det er kanskje å ta gledene OG sorgene på forskudd det Uff, blir litt for babysyk av å henge så mye inne på bim tror jeg
Snabeltann Skrevet 4. juli 2008 #8 Skrevet 4. juli 2008 Gjør det! Da jeg ble gravid med første mann hadde jeg ingen sympotmer i det hele tatt før IKM, og jeg er vanligvis en sprengt melkeku (ømme pupper), hormonell jævlig å ha med å gjøre, oppblåst og har veldige smerter og stikkinger i magen før mensen kommer. Det er jeg denne gangen også, så jeg er overbevist om at tanta kommer i løpet av helgen.. for andre er mensensymptober og gravidsymptomene nesten de samme. men for meg sist var det altså motsatt.
Lille_Sebastian :D Skrevet 5. juli 2008 #9 Skrevet 5. juli 2008 er den positiv i morgen, så er den det i dag også!!! Syntes du skal ta den nå jeg..
Studinen88 m/ gutt i magen ♥ Skrevet 6. juli 2008 Forfatter #10 Skrevet 6. juli 2008 Hmm, nå lurer jeg fælt her. Jeg har ikke fått noe besøk av tanta enda, men tok en test på lørdagsmorgen og den var negativ. Tror dere at jeg ikke har hatt el likevel? For det er jo sånn at man kan få mensen uten el, men ikke ha el uten mensen? Uff, dette er frustrerende! Jeg skal kjøpe en CB imorra, er lei av disse billigtestene. Kan jo være de som ikke helt holder mål også. Jeg fikk først negativt, så svakt positivt utslag på eltestene mine. De to siste syklusene mine har jeg fått klare positive utslag. Da burde jeg jo ha hatt el nå også? Blir ikke helt klok på dette her. Det jeg antar er at jeg har hatt el på kvelden en gang, og dermed ikke fått testet akkurat da LHstigningen var høyest. Jeg har ikke hatt bare positive tester heller. Jeg håper på CB eller tanta imorgen, jeg Fortsatt ingen symptomer på hverken tanta eller graviditet. Litt ømmere pupper idag riktignok, men ingenting som jeg pleier å ha. (Oppblåshet, kraftige stikkinger, halsbrann etc)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå