Gå til innhold

Bruttolønn sykepleier


Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal fylle ut søknad om foreldrepenger. Jobber som sykepleier og pleier da å få en del tillegg for natt, helg osv. Men er det brutto mndlønn jeg skal føre opp? Mister jeg tilleggene?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, det er brutto månedslønn du skal føre opp. Nei du mister ikke tilleggene, de regner ut et gjennomsnitt ut fra samlet bruttolønn. Ring til NAV hvis du er usikker.

Skrevet

Flott. Ringte lønnskontoret og fikk beskjed om at jeg skulle ta mndlønn + de faste tilleggslønn som lør/søn, helg og helligdag. :) Har aldri fått med meg at dette er likt fra mnd til mnd jeg..hehe...

Skrevet

arbeidsgiveren din skal fylle ut ett lønnsopplysnings skjema og sende inn til nav, der skal de ta snittet av tilleggene dine, vanligvis de siste 6 måndene.

Husk å fylle ut den nye grunnlønnen etter lønnsoppgjøret fra 1 juli:)

snakk med lønningskontoret ditt.

Skrevet

Oj, ny grunnlønn ja. Huff, må ringe dem på mandag da...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...