Skrekkblanda fryd *mamma* Skrevet 4. juli 2008 #1 Skrevet 4. juli 2008 Skal fylle ut søknad om foreldrepenger. Jobber som sykepleier og pleier da å få en del tillegg for natt, helg osv. Men er det brutto mndlønn jeg skal føre opp? Mister jeg tilleggene?
Tjukkemagen *m/jente 1.mai* Skrevet 4. juli 2008 #2 Skrevet 4. juli 2008 Ja, det er brutto månedslønn du skal føre opp. Nei du mister ikke tilleggene, de regner ut et gjennomsnitt ut fra samlet bruttolønn. Ring til NAV hvis du er usikker.
Skrekkblanda fryd *mamma* Skrevet 4. juli 2008 Forfatter #3 Skrevet 4. juli 2008 Flott. Ringte lønnskontoret og fikk beskjed om at jeg skulle ta mndlønn + de faste tilleggslønn som lør/søn, helg og helligdag. Har aldri fått med meg at dette er likt fra mnd til mnd jeg..hehe...
NormaJean Skrevet 4. juli 2008 #4 Skrevet 4. juli 2008 arbeidsgiveren din skal fylle ut ett lønnsopplysnings skjema og sende inn til nav, der skal de ta snittet av tilleggene dine, vanligvis de siste 6 måndene. Husk å fylle ut den nye grunnlønnen etter lønnsoppgjøret fra 1 juli:) snakk med lønningskontoret ditt.
Skrekkblanda fryd *mamma* Skrevet 4. juli 2008 Forfatter #5 Skrevet 4. juli 2008 Oj, ny grunnlønn ja. Huff, må ringe dem på mandag da...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå