lille spira Skrevet 4. juli 2008 #1 Skrevet 4. juli 2008 Da var jeg 20uker og halvveis. Ser for meg at jeg går opp en fjelltopp og så ned på andre siden. Nå er jeg på toppen og har bare nedoverbakke igjen Så får håpe jeg ikke blir plaget med bekkenløsning og andre plager. Har vært på min andre UL denne uken, idag. Fant ikke nyrene forrige gang fordi babyen lå så krølla sammen. Men alt var i sin skjønneste orden og babyen var en friskus I Skien har de nå tilbud om UL i uke 32 til alle som vil. Det hadde jeg ikke hørt noe om så da ble jeg jo veldig positivt overraska og gleder meg til det - bare 12 uker igjen En uke igjen til fem ukers sommerferie - å som jeg gleder meg til å slappe av og kose meg med den voksende magen
lykkelig78 Skrevet 4. juli 2008 #2 Skrevet 4. juli 2008 Gratulerer!!! Kan tenke meg det er godt å komme opp på den fjelltoppen ja. jeg er selv i full fart opp, når toppen om 3 uker. Ser virkelig fram imot det!!!! Men første mileperle her er ul om 10 dager!!! Lykke til videre!!
AO3 Skrevet 4. juli 2008 #3 Skrevet 4. juli 2008 Gratulerer! Det er herlig aa ha kommet seg halvveis. Saa heldig du er som faar UL i uke 32 - vet du hvorfor de har dette tilbudet? Skulle oenske de hadde dette her... jaja, skal paa privat UL om seks dager, er da 25+0, gleder meg.
babygullz <3 vilde Skrevet 4. juli 2008 #4 Skrevet 4. juli 2008 gratulerer=) Så herlig å vite at man endelig er halveis=D Selv har jeg 97 dager(14 uker) igjen til termin:) skal på ny ul i uke 29 jeg gleder meg vildt!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå