Yaddaline ❤ ♀04/05 ♂02/09 Skrevet 4. juli 2008 #1 Skrevet 4. juli 2008 Da har jeg fått bekreftet at brunblodgørret som kom utav meg på onsdag ikke var noe farlig!! Vært på tidlig ultralyd i dag (ifbm ivf) og babyen vår er 11.6mm lang og termin (mente gynekolog) ble flyttet fra 21. til 20. februar ) Ja og viktigst av alt - vi så hjertet (eller gråhvit klump) banke (blinke)! *Kjempeglad*
Lykke ♥gutt05 & jente08♥ Skrevet 4. juli 2008 #2 Skrevet 4. juli 2008 åh, så bra!! Jeg sa jo at alt var bra med lille babyen
Yaddaline ❤ ♀04/05 ♂02/09 Skrevet 4. juli 2008 Forfatter #3 Skrevet 4. juli 2008 Jepp - jeg trodde det også fra torsdagen når det ikke kom noe mer og jeg fortsatt var like dårlig som før, men deilig å få det bekreftet også. Tusen takk for gode ord underveis, Lykke )
Lykke ♥gutt05 & jente08♥ Skrevet 4. juli 2008 #4 Skrevet 4. juli 2008 Har vært igjennom et sv.skap med blødninger jeg også, så vet hvor skummelt det er. Da er det alltid godt når noen tenker på deg
melkekua™ Skrevet 4. juli 2008 #5 Skrevet 4. juli 2008 Så glad jeg ble nå ;o) Har tenkt masse på deg, men regnet med at det ikke var noe med det brune gørret som kom ut. Nå kan du senke skuldrene ) Kos deg masse idag! Spis masse god mat hvis du klarer...hehe ;o) Stor klem.
*Rutletutt* Skrevet 4. juli 2008 #6 Skrevet 4. juli 2008 Så deilig! Hadde mye blødninger i begge mine svangerskap, så vet at det er slitsomt - men det gikk helt fint med meg også) Lykke til videre:o)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå