Puuzen86 Skrevet 4. juli 2008 #1 Skrevet 4. juli 2008 Jeg er i uke 17 nå, å har ikke kjennt ett eneste spark enda:S Når jeg lese her inne virker det som at alle ar kjennt spark eller lignende? Er det bare jeg eller er det flere som ikke har kjennt noe enda?
Ragdoll Skrevet 4. juli 2008 #2 Skrevet 4. juli 2008 Jeg var VELDIG i tvil når jeg selv kjente det.. Og i begynnelsen er det så svakt at du nesten må sitte å kjenne etter.. Er du førstegangs så kan det jo ta inntil uke 20 før du kjenner noe..
Billefrøken Skrevet 4. juli 2008 #4 Skrevet 4. juli 2008 Jeg kjente spark i uke 18,men det var nok bare fordi jeg lå på magen et øyeblikk og fikk press på den. Men har du først kjent det så vet du hva du skal kjenne etter. Har hørt at man ikke trenger å kjenne spark før uke 24, altså vanlig å kjenne det mellom uke 18-24.
aug-mamma ble novembermamma! Skrevet 4. juli 2008 #5 Skrevet 4. juli 2008 Jeg synes jeg kjente svært lite i uke 17, var veldig diffust og hadde jeg ikke hatt barn fra før så hadde jeg aldri tenkt at det var spark jeg kjente!! Det kommer helt an på morkakens plassering. Ikke bekymre deg, plutselig en dag kjenner du det:-) Bare glede deg til det, det er så fantastisk.
niania Skrevet 5. juli 2008 #6 Skrevet 5. juli 2008 jeg er i slutten av uke 17 og kjenner ingenting! ofte tror jeg at jeg har kjent noe, for det bobler liksom litt - men så ender det som regel med at jeg må slippe en prupp rett etter! hahaha. så jeg har gitt opp og orker ikke forveksle gassen med liv lenger. den får si fra ordentlig snart - så jeg skjønner hva det er =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå