Lillegull2008&2010 Skrevet 4. juli 2008 #1 Skrevet 4. juli 2008 dagens pakke for lillemann på snart 5 mnd; to lukebøker uten særlig med farge eller noe på sidene.. Hva skal han med det nå liksom? de var ikke særlig fengende når jeg leste de til han iallefall.. nå som farger/kontraster-ansikter og lyder er veldig spennende. Heldigvis var den badeboka også med, den vil hain iallefall holde selv. Trodde det skulle være bare myke bøker og sånn nå som han bare nærmer seg 5 mnd.. Trodde de skulle være litt mere pedagogisk jeg da.. Noen som vet av andre klubber som dere er fornøyde med?
Potetstappe Skrevet 4. juli 2008 #2 Skrevet 4. juli 2008 Helt enig med deg. Vi har vært medi goboken siden lillemor ble født, blir et år nå. Mange av tingene syns jeg har vært skikkelig dårlig. Skal melde oss ut derfra og heller bare være med i Barnas egen bokverden og Babyglede.. Der har det vært mange fine bøker! Og noe for de voksene innimellom. Bl.a. Småbarnshjelpen, Barnet 0 - 2 år, osv...
Leirha Skrevet 4. juli 2008 #3 Skrevet 4. juli 2008 Må si meg enig. Var medlem der med førstemann en god stund. Var veldig skuffet da, så har ikke tenkt å melde meg inn...Irriterer meg bare over all reklamen jeg får av dem i posten.
Delirium Skrevet 4. juli 2008 #4 Skrevet 4. juli 2008 Jeg har vært så fornøyd så langt jeg O_o Fine bøker som både jeg og jenta liker...vi får den pakken du snakker om neste gang, skal sjekke den på nett å... Tror kanskje bøkene blir mindre aktuelle senere og at vi bytter klubb, men akkurat nå er vi storfornøyde.
Lillegull2008&2010 Skrevet 4. juli 2008 Forfatter #5 Skrevet 4. juli 2008 jeg vil jo gjerne ha bøker som er aktuelle akkurat nå jeg jaja, jeg får bli flink å avbestille litt heller blir nok medlem en stund til tenker jeg. Vips, så var jeg medlem hos boklubben baby også *babyglede ser jo også veldig spennende ut* ;p
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå