Anonymor Skrevet 4. juli 2008 #1 Skrevet 4. juli 2008 I går da jeg la lillemor for natten , var det 27 grader ute. Jeg hadde vinduet godt åpent , samt en vifte på rommet. sola steiker inn soveroms vinduet fra kl 18 til kl 21-22 tiden. Jeg hadde soveromsdøra åpen ,slik at hun skulle få litt igjennomtrekk der inne. Alt dette hjalp lite og ingenting , det va stillstand i luften. Lillemor var kun kledd i en bleie , naken ellers. Hun hadde på seg et helsepledd, men det sparket hun av hele tiden. Hun var go`og varm der hun lå! Det var ikke i nærheten av å være behagelig for henne , men nærmeste komforen hun fikk var å ligge "naken" Det er rett og slett for varmt til min lille i disse dager. Så lurer jeg på , er det virkelig folk som legger ungene sine i ullundertøy, på et lammeskinn i senga , når det er en slik hete ute?
Gjest Skrevet 4. juli 2008 #2 Skrevet 4. juli 2008 Jeg er litt heldigere enn deg...Solen står på soveroms vinduet tidlig om morgenen. Har gjennomgående leilighet litt høyt oppe i etasjene- så får god gjennomlufting, har en behagelig temp inne hele dagen egentlig. Har rullegardiner på innglassert veranda, så trekker ned når solen steker inn på verandaen. Merker først når vi triller tur hvor varmt det faktisk er ute. Babyen min ligger faktisk på lammeskinnet- og han er verken klam eller for varm... Sovner godt. Lå rett på vår seng i dag tidlig og da var han glovarm på ryggen. Skjønner godt at vesla de sliter i varmt soverom. Jeg syns det hjelper å trekke for med mørke/tette gardiner mot sola, men selvfølgelig hindrer det god lufting. Men hvis du lufter på skyggesiden av hus/leilighet og har døren åpen inn til henne?
15.mai :) Skrevet 4. juli 2008 #3 Skrevet 4. juli 2008 jepp, bruker alpakkaullbody. Den er tynn og regulerer varmen. helt genial. Var også skeptisk til dette før, men hun sover faktisk MYE bedre med ull. Blir aldri klam. Rart med det. Men puster og absorberer mye bedre enn ull. Opplevde en gang av hun bare lå i bleien men var likevel helt svett og varm, tok på ullbody og hun roet seg med en gang!! og da jeg kjente i nakken etter et kvartet var hun tørr og glatt og perfekt temperert. bør testes!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå