Gjest Skrevet 4. juli 2008 #1 Skrevet 4. juli 2008 Var hos legen i dag for en innvendig UL. Var ikke akkurat gode nyheter han kom med. Han mente jeg ikke end hadde fått tilbake EL etter at jeg sluttet med P-plastre (det er ca 1 1/2 år siden). Vet da hvertfall hvorfor jeg ikke har blitt gravid da. Det verste er at jeg 2 månder etter jeg sluttet fikk beskjed om at mine magesmerter skyltes kraftig EL. Er så lei meg nå :´(
love ya kidd...=) Skrevet 4. juli 2008 #2 Skrevet 4. juli 2008 hmm.. ikke kjekt... hva skjer nå da? skulle du bare vente til el kommer, eller får du noe sånn at det kommer`? jeg sluttet selv på p-plaster ved nyttår, og har ikke blitt gravid så håper ikke dette skjer med meg og!!! du får ha lykke til videre... forstår godt at du er lei deg...
Snabeltann Skrevet 4. juli 2008 #3 Skrevet 4. juli 2008 Du kan få piller som setter igang eggløsningen, spør legen om det! Jeg har en venninne som prøvde og prøvde etter at hun tok ut hormonspiral. Da det ikke ble no spire, gikk hun til kontroll, og han sa også at hun ikke hadde fått tilbake eggløsningen. En pillekur, og vips, hun ble gravid!
Maren og snella Skrevet 4. juli 2008 #4 Skrevet 4. juli 2008 Offa.... Det var jo en passelig kjip beskjed!! *trøstepå* Jeg har også hørt at pillekurene (heter de pergo mon tro?) er nesten mirakelmedisin for å få i gang EL. Underlig at legen ikke foreslo det ettersom du har ventet såpass lenge....
Gjest Skrevet 5. juli 2008 #5 Skrevet 5. juli 2008 Takk for alle trøstene ord Gynekologen mente jeg skulle vente 3-4 månder til om det ikke hadde skjedd noe til da, skulle jeg kontakte fastlegen min igjen for vidre undersøkelser. Da blir det vel en pillekur. Er det noen som vet om det er normalt å bare finne en eggstokken på UL. Det gjorde legen på meg... Syntes det hørtes veldig rart ut, men han sa det var helt normalt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå