VilVilVilVil Skrevet 4. juli 2008 #1 Skrevet 4. juli 2008 Babyen min på 6 uker bare gråter og gråter og gråter. Han er forkjøla (hoster og nyser og surkler i nese og hals), han sliter med luftsmerter og det er varmt. Føler jeg har prøvd alt, men han bare gråter. Nå har jeg trøsta og trøsta i snart to døgn, han har ikke sovet mer enn ca 6 timer på disse to døgn, og jeg har sovet ca 4 timer. Går rundt og bysser eller ammer. Nå er jeg så sliten og frustrert at jeg griner selv også. Pappaen gjør sin del av jobben når han er hjemme fra jobb, men jeg får ikke til å sove når jeg hører babyen hylskriker i et annet rom. Sukk, synes så utrolig synd på babyen min:-( Måtte bare få ut litt frustrasjon her...
1baby,og 1 spire Skrevet 4. juli 2008 #2 Skrevet 4. juli 2008 Uff hørtes ikke mye greit ut. Har du ringt å spurt helsesøster om noen råd. Sender deg en trøste klem og håper du får litt hjelp eventuelt om noen kan psse han litt så du får sovet ut litt.
nikoline, prinsen og prinsessa Skrevet 4. juli 2008 #3 Skrevet 4. juli 2008 prøv saltvann eller nesespray i nesen, og når det gjelder luft så hadde min gutt også masse problemer. hos meg hjalp det når jeg var hos kyropraktor. det visste seg at han var litt stiv i nakken som førte til luft i magen.. prøv det du også.. det har hjulpet maaaange.. verdt et forsøk stakkasj deg, det er synd på bebyen din men også deg. det er HELT forferdelig å være sååå sliten . man har bare lyst å grine ja.. lykke til og spør om noen kan ta bebyen i noen timer så du får sovet. ( her hjalp det ofte å trille
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå