Gå til innhold

hmmm....fylte krabbeskjell

Anbefalte innlegg

Skrevet

Mamma kommer kjørende langveis fra i dag, og har kjøpt med seg villaks og krabbeskjell. Må matportalen står det at man ikke kan spise krabbeinnmat fra skallet, mens hvitt kjøtt fra klør og skall er ok. Men i fylte krabbeskjell er alt kanskje blandet? Spiser det så sjeldent og er ikke helt stødig på krabbe-terminologien. Hjelp anyone?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har holdt meg helt unna krabbeskjell, for som du sier det er lett for at det ligger blandet.

Har vært hardt siden jeg elsker krabbe.

Skrevet

I fylte krabbeskjell er alt blandet - men kjøttet fra klørne ligger somregel på toppen - så du kan jo spise dem :)

Skrevet

Krabbeskjell skal man holde seg borte fra når man er gravid. Dersom du ser at maten fra klørne/støet ligger på toppen, så kan du spise det, men det brune ville jeg latt ligge..

Skrevet

fyllte krabbeskjell er jo blandet med både innmaten fra krabbehuset, og kjøttet fra klørne. Jeg ville holdt meg unna uansett om det hvite kjøttet fra klørne ligger øverst på toppen, da det da har vært i kontakt med kjøttet fra krabbehuset, og kan ha fått på seg disse"giftstoffene" som finnes i krabbehuset....

Gjest stockholms tjej
Skrevet

hjelp...dette visste ikke jeg,jeg trodde man kunde spise det=( jeg spiste et sånt fylt krabbeskjell for 3 dagar sen.

Er de farligt for babyen?

usch nu blev jeg veldigt nervøs her=(

Gjest stockholms tjej
Skrevet

spiste ikke de som var brunt da....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...