Gå til innhold

SOLA RUINKIRKE.....16 August.


Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei.

 

Lurte på om det var noen sko gifta seg i Sola ruinkirke 16 august? Tenkte litt på det me å spleise på blomster etc.

 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kan ikke kirkekontoret gi deg kontaktdetaljer til de andre som skal gifte seg der?

Vi skulle gifte oss der i august i fjor, men det ble domkirken i Stavanger i år i stedet, pga svangerskap og for mange gjester..

Skrevet

nei, det ble vist litt vanskelig...eg ringte til de, men kunne ikke gi ut slik informasjon vist nok...!!

Skrevet

Hm, det hørtes jo rart ut. Da vi bestilte kirke, fikk vi et ark vi måtte sende inn med litt info, der skulle vi bla. krysse av om det var greit at de ga ut vårt tlf nr til andre par som skulle gifte seg samme dag. Hadde dere et tilsvarende ark? Kanskje de andre parene har sagt at de ikke vil kontaktes? Du kan hvertfall si fra til kirken at du gjerne vil at de gir ditt nummer til de andre parene, så har de mulighet til å ringe deg evt.?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...