RachaelRay Skrevet 4. juli 2008 #1 Skrevet 4. juli 2008 Jeg skal blogge noen bilder fra turer vi har vært på med venner, men jeg ønsker ikke å legge ut bilder av dem - så hvordan får jeg bort ansiktene deres... ?? Hjelp... har masse forskjellige bildeprogram, men kan jo ikke å bruke noen :-s
LisseUmmaNuddeAtteJamPjøver Skrevet 4. juli 2008 #2 Skrevet 4. juli 2008 Hold opp en kladdebok forran ansiktet når bildet tas. Har lært det på finn.no. ;-) Nei vet ikke, har aldri hatt behov, men inne på fotoprogrammene an du jo tegne på bildere, så kan vel legge slik tåke over ansiktet.
RachaelRay Skrevet 4. juli 2008 Forfatter #3 Skrevet 4. juli 2008 Hmm... skjønte ikke det jeg, men skal se... tåke høres jo lurt ut om jeg bare finner det. Andre tips? Hehe.. kladdebok høres ut som et tips! Husk alltid kladdebok på tur! Eller.. sleng jakke over hode på turvenner når bilder skal taes! Hehe..
Aylinah Skrevet 4. juli 2008 #4 Skrevet 4. juli 2008 Legg bildet inn på vanlig paint windows,og tegn i vei Eneste rådet jeg har
Aylinah Skrevet 4. juli 2008 #5 Skrevet 4. juli 2008 ELLER Last ned Photoscape og legge forskjellige figurer over ansiktene dems Hehe
RachaelRay Skrevet 4. juli 2008 Forfatter #6 Skrevet 4. juli 2008 Er photoscape vanskelig å bruke da? har jo masse slike programmer fra før, og kan ikke å bruke noen, til annet enn å rotere bilder, og til å endre størrelse. Ellers - takk for tips :-)
Aylinah Skrevet 4. juli 2008 #7 Skrevet 4. juli 2008 Den er veeeeldig lett å bruke....laster du den ned så si i fra,så skal jeg forklare deg
SokkeLaila Skrevet 4. juli 2008 #8 Skrevet 4. juli 2008 Ja -heng deg på Splatten! Ho er Photoscapedronninga!
RachaelRay Skrevet 4. juli 2008 Forfatter #9 Skrevet 4. juli 2008 Jeg har lastet ned, men får ikke til å åpne programmet engang.. hehe.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå