Vimsemamma og trolldukka Skrevet 4. juli 2008 #1 Skrevet 4. juli 2008 ..og den smakte jo grusomt! Måtte kjøpe den i går, siden jeg ikke hadde nok melk til å få blandet med nestle sin grøt. Tenkte også at det var moro å prøve noe nytt. Men fy, den smakte jo ikke noe godt! Hvilke grøttyper bruke dere?
CB-BabyBoy Skrevet 4. juli 2008 #2 Skrevet 4. juli 2008 Om det er Småfolks Min første grøt du mener så ja helt enig, den smaker papp.. Lillegutt her bare rynker på nesa og spytter ut igjen når han får den. Men Nestles maisgrøt da gapes det og hyler når vi ikke er kjappe nok med skjea Jeg bruker forøvrig å blande den ut med Hipp 2, orker ikke styre med pumping etc. Han vil ikke drikke Hipp2, så om han skal drikke noe i tillegg så går det i Nan 2:) Da kjøper jeg like så godt drikkeklar; litt dyrere ja, men mye mer lettvindt. Kan jo også nevne at Hipp og Nestle glass fra 4 mnd er en slager her! Han gliser stort når det kommer smekke og en bolle
Snupi27 Skrevet 4. juli 2008 #3 Skrevet 4. juli 2008 vi bruker hipp og småfolk sine. bruker 8 mnd og 12 mnd grøten. da hun var 4 mnd brukte vi maisgrøten fra nestle
Vimsemamma og trolldukka Skrevet 4. juli 2008 Forfatter #4 Skrevet 4. juli 2008 Takk for gode tips CB-BabyBoy:) Hipp2, er det mme det eller? Er grønn her jeg,har jo ammet hele tiden:) Ja,jeg kjøpte inn et glass fra nestle i går, tror det var grønnsakspure`. Men så fant jeg ikke "best-føre-datoen", så har ikke prøvd det enda. Ellers så liker snuppa mi å "sutte" på både eple og pærer:) Er så moro nå når jeg kan gi henne andre ting enn bare puppen;)
CB-BabyBoy Skrevet 4. juli 2008 #5 Skrevet 4. juli 2008 Datoen pleier å stå på kanten av lokket, jeg så etter på de glassene vi har De holder seg i et døgn etter åpning, så derfor går det akkurat når han får et halvt glass per gang (ca lunsj). De Hipp er bl.a 78% gulrot, så det blir noen kreative bleiefarger kan man si hehehe. Men så lenge han liker det, så får jeg heller tåle litt lukt. Hipp2 er mme ja, men ikke slik som Nan. Jeg har fullammet selv, så har kun den infoen jeg har sett her. Nan1 er mme fra fødsel, fra 4 mnd bytter til nan 2. Hipp 1 skal brukes hele mme perioden, men Hipp2 er da tilleggsdrikke om du skjønner.. Siden jeg ammer og kun bruker mme til grøten på kvelden, så tok vi Hipp 2. Det at det kun var Hipp 2 igjen i butikken påvirket sikkert også valget haha Fruktpure var en høydare her også ja, ingen tvil om det. Fikk tips om å ta de enten det er pure eller glass fra nestel på sånn ispinne dings og lage saftis av det!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå