Gå til innhold

Jordmortime

Anbefalte innlegg

Skrevet

Var hos jordmora i går her i Tromsø, hadde bare denne ene timen siden jeg var så ufattelig treg å bestille time! Men det positive i det hele var jo selvfølgelig jordmora. Hun var så trivelig at jeg hadde mest lyst til å ta henne med under armen og hjem til meg...Nå føler jeg meg klar til å føde uten den "stor redselen", og jeg håper selvfølgelig at jeg får samme jordmor med på fødselen!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei! Så koselig at dere "fant tonen." Godt når man får sånn tillit til noen. Fikk så lyst til å kommentere det du sa, for jeg har vært på mange kontroller på Rikshospitalet denne siste uka fordi jeg skal ha en setefødsel. Har derfor snakket mest med legene der, men har blitt så godt tatt imot og informert av alle at jeg føler at dette kommer til å gå veldig greit. Skulle ønske alle de legene jeg har snakket med kunne være der å passe på at babyen kom ut som han skal. Har bare møtt hyggelige mennesker på Riksen. Det føles det veldig trygt. Fikk vite at det blir minst to leger med, pluss jordmor og evt flere.... Jeg ser bare frem til å få se gutten min nå! To uker igjen....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...