Gå til innhold

Angående nedpress, "menssmerter" og stikninger

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ser at det er mange som lurer på om det betyr at noe er på gang. Er selv i uke 33 og er plaget med det selv. Var på kontroll i dag og snakket med jordmor om dette, men det er visst helt normalt. Serlig hos flergangsfødende er det vanlig at babyen ligger lenger ned i bekkenet og presser på bekkenet. Vet jo ikke noe mer enn det hun sa, men det virker ikke som det er noen grunn til bekymring i alle fall. Men er man rett ved termin så er det jo lov å håpe at noe er på gang :-) Selv vil jeg gjerne ha babyen der inne en god stund til selv om jeg er veeeeeeldig lei nå.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det der har jeg også lurt på nemlig, så det var greit å høre hva jordmoren din sa. Jeg har nemlig ingen av de symptomene du nevner, og jeg er 14 dager fra termin nå. MEN jeg har en baby som "svever" over bekkenet også, seteleie, og han har visst ikke tenkt å feste seg heller, han trives best på skrå i magen....Sikkert derfor jeg ikke merker noenting da. Ikke så mye som en kynner i sikte (selv om jeg sikkert har dem uten å legge merke til dem....)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...