Gå til innhold

Huff. I dag trenger jeg noen oppmuntrende ord..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lille gutten min har blitt syk.(13 mnder)Samboer ringte meg på jobb i går kveld, da hadde mini fått 39,9 i temp, slapp ikke ville ha mat etc. Han har vært forkjøla en stund, så tenkte at det måtte jo komme.. Samboer ga han en paracet, men det hjalp ingenting. Feberen fortsatte å stige. Var hos lege som ikke fant noe annet enn feber.. Greit nok...

I natt kl 2 våknet han, var glodheit og ikke helt seg selv.Da viste tempmålt 40,1 så var dte tilbake til legevakta igjen, fortsatt ikke noe utslag på CRP og Paracet virker ikke.... Var grei temp på morran i dag, men utover dagen nå så har tempen stegt til 39,9, blitt tiltagende slapp og vil ikke ha drikke. Har fått i han i underkant av 200 ml på hele dagen. Nå sovnet han på armen min, ligger ved siden av meg på to hageputer .... Hvis han er like høyfebril når han våkner så blir det vel innleggelse fikk jeg beskjed om av legen i natt :(

Greit å være sykepleier av yrke, men når det gjelder ens eget barn blir man relativt hjelpesløs... Trenger noen oppmuntrende ord jenter.. :s

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hørtes ikke noe kjekt ut. Man føler seg jo så veldig maktesløs når de små er syke. Selv om man aldri så mye vil, er det ikke stort man får gjort selv desverre.

God bedring til gutten din, og en klem til deg!

Skrevet

Usja meg, stakkars liten gutt og stakkars mamman også :(

Skummelt når paraceten ikke funker sånn, har vært borti det vi også men fikk beskjed om at vi bare måtte gi henne paracet så ofte som det går og holde henne kald med kalde kluter osv. Jeg var LIVREDD! Men det gikk jo bra :)

Skrevet

Uff. Stakkars lille gutten din. God bedring

Skrevet

Takk.. Ja, det er ikke akkurat lett å se på nei.. Dt blir nok en innleggelse, for han har fått i seg så veldig lite drikke.. Og her som det er full sommer i tillegg så er det ikke noe bra..:( Det går nok bra, men er litt bekymret mamma nå følr jeg.Syns overhodet ikke det var noe moro i natt heller når han bare hang over skuldra mi akkuat som om noen skulle ha dopa han helt ned... ;(

Skrevet

Huff, da... Ikke noe moro sånt! Alt blir så mye verre når det er ens egne unger... Ønsker lillegutten din god bedring og sender en trøsteklem til mamma'n hans:)

Skrevet

uff da..

det går nok bra skal du se.. =)

den verste tida på året å få feber på er jo på sommeren, jeg har selv lugget med 39 i feber i tropenetter...

Skrevet

Feber er noe drit ja.. Spesielt når det er så varmt som nå... Har bronkitt og bihulebetennelse selv, er på 5.dagen med AB...

Skrevet

Da var det 40,2 i feber igjen.Så nå er det inn på legevakt igjen og så sykhuset mest sannsynlig.... Wish us good luck!

Skrevet

Lykke til. Krysser fingre og tær for dere.

XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX

Skrevet

Ble ikke sykehus tur nå.. Mn hvis han ikke drikker skikkelig innen kl 18.30 i kveld skal vi ta ny kontakt, så blir vi sendt på sykehuset (der jeg jobber) så skal han få væske iv der.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...