hfiva Skrevet 4. juli 2008 #1 Skrevet 4. juli 2008 Hei alle sammen! Har funnet denne sida først i dag - litt treig kanskje? Er det noen kjente fra SG her? Jeg har brukt samme nick - så klarer dere å se hvem jeg er! For dere som ikke kjenner meg fra SG - jeg er 34 år, bor i Nordland og ruger på ett tolvdelt egg fra 3. juli! Jeg skal ta blodprøve den 22. juli og håper selvfølgelig at den blir positiv!
Gjest Skrevet 4. juli 2008 #2 Skrevet 4. juli 2008 Hei jeg har vært litt på snart gravid, jeg er fia:)) der inne, har sett nicket ditt der ja, tolvdelt må jo være helt fantastisk? jeg ruger på et to delt egg som jeg ikke har stor tro på, fikk litt nedtur siden jeg hadde et håp om at det skulle gå like bra som mitt 1 forsøk,fikk to gutter..Men vi får se, jeg satte det inn 3 juli også, og fikk beskjed å ta blodprøve 15 juli,,
Kråkebolla :) Skrevet 6. juli 2008 #3 Skrevet 6. juli 2008 Hei jeg også er inne på sg, har samme nick der som her. Fikk satt inn 2 egg 2 juli et 2 delt og 1 som var delt i 3..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå