Gå til innhold

linnea eller linea?


Anbefalte innlegg

Skrevet

skal være mellomnavn

Videoannonse
Annonse
Skrevet

personlig likte jeg linea best...

Skrevet

dytter. trenger litt flere svar

Gjest fantasiløs
Skrevet

LINNEA

 

- det er det originale, svenske, så vidt jeg vet... Aldri hørt Linea..

Skrevet

Linnea.

 

Syns Linea ser ut som Line med en skrivefeil, hehe.

Skrevet

Vi har Linnea, synes det er finest.

Skrevet

Jeg har en Linea, synes det er finest:)

 

Her jeg bor så blir det fort uttalt LiNNea og det synes jeg ikke er noe fint. Men en N, så blir det mye mykere og mye finere.

Skrevet

LINEA :o) finest det,så slipper du liksom det linn navnet inni

Skrevet

Vi har en liten Linea. Synes det kliger finere enn Linnea. Utaler det LiNEA, Linnea for meg blir LINNea. Synes det ser finere ut med bare en N også! ;)

Skrevet

Linnea :o)

Skrevet

Her i huset har vi Linnea, aldri hatt problemer med at det blir uttalt LINNea.

Skrevet

Tycker Linnea är finast:) Man kan också stava det med en apostrof Linnéa..

Skrevet

Jeg synes før at Linea er finest.. Men nå er jeg usikker.. Søstra mi har ei som heter Linnea og venninna mi har ei som heter Linea.. disse jentene er faktisk født med en halvtimes mellomrom, så gjett om vi var litt forvirret da vi fikk meldinger om at det var født to lin(n)ea, hehe..

 

Men jeg selv heter Linn.. og synes vell egentlig at Linnea, er Linn med ea og dermed litt kjedelig,siden det er så likt mitt navn, liker derfor bedre Linea tror jeg:)

Skrevet

Hadde ikke vært itvil .. Linnea:-)

Skrevet

Linnea! :)

 

Kommer til å få mange spm resten av livet om hvordan navnet skrives om man har kun 1 N! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...