jada sånn går nu dagan Skrevet 4. juli 2008 Forfatter #3 Skrevet 4. juli 2008 dytter. trenger litt flere svar
Gjest fantasiløs Skrevet 4. juli 2008 #4 Skrevet 4. juli 2008 LINNEA - det er det originale, svenske, så vidt jeg vet... Aldri hørt Linea..
Monajenten Skrevet 4. juli 2008 #5 Skrevet 4. juli 2008 Linnea. Syns Linea ser ut som Line med en skrivefeil, hehe.
Cat78♥VerdensVakresteDatter♥ Skrevet 4. juli 2008 #7 Skrevet 4. juli 2008 Jeg har en Linea, synes det er finest:) Her jeg bor så blir det fort uttalt LiNNea og det synes jeg ikke er noe fint. Men en N, så blir det mye mykere og mye finere.
EierIkkeFantasi Skrevet 4. juli 2008 #9 Skrevet 4. juli 2008 LINEA ) finest det,så slipper du liksom det linn navnet inni
Sessa ruger igjen... Skrevet 4. juli 2008 #10 Skrevet 4. juli 2008 Vi har en liten Linea. Synes det kliger finere enn Linnea. Utaler det LiNEA, Linnea for meg blir LINNea. Synes det ser finere ut med bare en N også!
silia Skrevet 4. juli 2008 #12 Skrevet 4. juli 2008 Her i huset har vi Linnea, aldri hatt problemer med at det blir uttalt LINNea.
_anna_ Skrevet 4. juli 2008 #13 Skrevet 4. juli 2008 Tycker Linnea är finast:) Man kan också stava det med en apostrof Linnéa..
Prinsessa&pøbelr@kkeren Skrevet 4. juli 2008 #14 Skrevet 4. juli 2008 Jeg synes før at Linea er finest.. Men nå er jeg usikker.. Søstra mi har ei som heter Linnea og venninna mi har ei som heter Linea.. disse jentene er faktisk født med en halvtimes mellomrom, så gjett om vi var litt forvirret da vi fikk meldinger om at det var født to lin(n)ea, hehe.. Men jeg selv heter Linn.. og synes vell egentlig at Linnea, er Linn med ea og dermed litt kjedelig,siden det er så likt mitt navn, liker derfor bedre Linea tror jeg:)
gutt07<3 juni jente10<3 Skrevet 4. juli 2008 #15 Skrevet 4. juli 2008 Hadde ikke vært itvil .. Linnea:-)
Trultemora er presseklar!! Skrevet 4. juli 2008 #16 Skrevet 4. juli 2008 Linnea! Kommer til å få mange spm resten av livet om hvordan navnet skrives om man har kun 1 N!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå