sandra78 Skrevet 4. juli 2008 #1 Skrevet 4. juli 2008 Jeg fikk mensen i går,akkurat når jeg skulle ha den,men skjønner ingenting,har følt meg så gravid den siste uken,med kvalme,ømme bryster,rare lyster,munnsår og puppene har vokst. Men i dag blør jeg nesten ingenting. Hadde et svangerskap utenfor livmoren i oktober,blødde da også i to dager,så nå er jeg litt redd her jeg sitter. Testet i går med cb men den var negativ. Noen som har vært borti det samme??
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå