Ompalompa Skrevet 4. juli 2008 #1 Skrevet 4. juli 2008 Jeg har ikke så mye imot at folk tar på magen min, men jeg har full respekt for at andre føler det annerledes. Jeg synes imidlertid det er litt pussig at folk plutselig tror de har rett til å klå på andre, bare fordi magen har vokst. Hva hvis jeg hadde fått større pupper plutselig (kjøpepupper f.eks. selv om det ikke vært aktuelt for meg) - ville folk plutselig begynt å ta på dem også? "Å, så fine pupper du har fått!". Synes jeg ser det. Jeg hørte fra en på min forrige barselgruppe at hun hadde blitt drittlei av alle som skulle klå (hun gikk med tvillinger og var ganske diger) at hun tok igjen med med de klåfingra. Så når noen sa noe av typen "så fin/stor mage du har" og tok på henne, la hun hånda på deres mage og sa "takk, din er ikke så verst den heller!". Det var visst en del som hadde tatt tegninga da, ja!
babygullz <3 vilde Skrevet 4. juli 2008 #2 Skrevet 4. juli 2008 "Jeg synes imidlertid det er litt pussig at folk plutselig tror de har rett til å klå på andre, bare fordi magen har vokst. Hva hvis jeg hadde fått større pupper plutselig (kjøpepupper f.eks" Jeg har "kjøpepupper", og mangen som har spurt om å få kjenne på dem, dette er folk jeg kjenner da..Men jeg synes ikke d går an å sammenligne kjøpepupper med gravidmage da... selv om det finnes en liiiten sammenheng; andre folks nyskjerrighet på hvordan d kjennes ut=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå