Lykkeliten og jeg Skrevet 4. juli 2008 #1 Skrevet 4. juli 2008 Om han er maktsyk, kontrollerende, sjalu osv.... Kan han bli "frisk" igjen? Leste et annet innlegg her om at hun kunne nesten ikke være sammen med familien sin, og det hørtes akkurat ut som mannen min (som jeg nettopp har flyttet fra).
~sjiraff~ Skrevet 4. juli 2008 #2 Skrevet 4. juli 2008 Negativ som jeg er så har jeg liten tro på så store endringer.
LadyLuck & Skrevet 4. juli 2008 #3 Skrevet 4. juli 2008 etter min erfaring... NEI, han kan dekke over det og late som om han er forandret, men det er bare en "maske"
Lykkeliten og jeg Skrevet 4. juli 2008 Forfatter #4 Skrevet 4. juli 2008 Hvis han går til psykolog da? (psykolog, lege og han skylder på barndommen hans)
LadyLuck & Skrevet 4. juli 2008 #5 Skrevet 4. juli 2008 i mitt tilfelle sluttet han hos psyk. for han mente han ikke var enig i det han sa.....
Slalotte Skrevet 4. juli 2008 #6 Skrevet 4. juli 2008 Nei det går ikke.. En venninne av meg var gift med en mann i 15 år.. Han fant på så mye sykt.. Han bandt henne fast i sengen i 4 dager og hadde seg med henne 6 ganger om dagen og han ga henne ikke noe mat.. Han satte fyr på huset fordi hun brukte lang tid på å gjøre seg klar for å spise ute.. Han mørbanka henne for at han hadde fått klamydia, noe han hadde fikset selv og beskyldte henne for å være utro.. Han er innlagt på psykriatisk hjem og sier at når han slepper ut så skal han drepe venninna mi.. Så NEI psykopater forandrer seg ikke.. De ser ikke noe galt i det de gjøre!!!
Lykkeliten og jeg Skrevet 4. juli 2008 Forfatter #7 Skrevet 4. juli 2008 Nei, slutter man så hjelper det jo ikke stort.. Jeg er så usikker på om jeg skal tro på han eller ikke. Familien min sier jeg burde konsentrere meg om mini og meg. Prioritere det. De er veldig skeptiske til at han vil bli bra. Han prøvde jo og å splitte meg og familien. Men selv om det var nære på så klarte han det ikke. Var blind en stund, men heldigvis fikk jeg opp øya og "gikk tilbake" til dem.
Lykkeliten og jeg Skrevet 4. juli 2008 Forfatter #8 Skrevet 4. juli 2008 For han sier at han ser alle feilene han har gjort og er sååå lei seg for det. Og jeg vil jo så gjerne tro han for jeg hadde jo en drøm om at vi skulle bli en familie... =(
LadyLuck & Skrevet 4. juli 2008 #9 Skrevet 4. juli 2008 er vanskelig å rådgi i slike situasjoner. Erfaringen min er heldigvis gammel, lenge før jeg møtte bf. Dere kan jo pørve å bo litt fra hverandre. Og være sammen fordeom. Da kan du trekke deg tilbake når det blir for "gale" og han har plass til å takle ting på sin måte, og virkelig vise at han prøver å bedre seg...
Gjest Skrevet 4. juli 2008 #10 Skrevet 4. juli 2008 Spørs hva det er...store persnlighets forandringer tror jeg ikke kan forventes...feks sjalu, maktsyk og kontrollerende vil være ting som vil være vanskelig å få forandret.... Du har nok gjort det eneste rette, hold på det.
SaDa Skrevet 4. juli 2008 #11 Skrevet 4. juli 2008 Nei.. Sånn var exen min.. Godt jeg kvittet meg med han, fant den beste kjæresten jeg kan få noen mnd etter.
Gjest Sauen og dingsen Skrevet 4. juli 2008 #12 Skrevet 4. juli 2008 Av erfaring - nei, sånne menn forandrer seg ikke. De blir som regel bare verre.
Lykkeliten og jeg Skrevet 4. juli 2008 Forfatter #13 Skrevet 4. juli 2008 Hele inni meg roper jo til meg at jeg burde være alene, ikke gå tilbake. Samtidig så roper hjertet at jeg burde gi han en ny sjans, for følelsene er jo der. Kan ikke nekte for det.. Så da må man jo velge hva man skal høre etter... hjertet eller fornuften. Det er vanskelig det der asså. Samtidig så er det så deilig å være alene nå. Jeg kan legge meg med truse på uten å få sure kommentarer, dusje hver dag uten å høre "skal du dusje IDAG og???". Legge meg uten å tenke at, ånei, nå er det 2 dager sist han fikk no, må forte meg å sovne før han kommer... Slipper å si at ROMPA MI ER STENGT!!!!
Gjest Skrevet 4. juli 2008 #14 Skrevet 4. juli 2008 Det sier de alltid....og det skjer nesten aldri at de holder det. Uansett så er det ditt valg...og du og ungen som må ta konsekvensene for det valget på sikt...psykopater forandrer seg ikke...de vil forsøke å isolere deg, skape splid mellom deg og familien. Klassiske trekk det der...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå