Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har ryddet i klesskapet mitt nå. Ble nedfor når jeg så alle de fine klærne mine som jeg savner å bruke, spesielt undertøyet. Føler meg svær som en flodhest, gått opp 15 kg og har enda 2 mnd igjen..offf. Måtte bare få det ut.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeps.. jeg har rydda vekk alle de fine klærne mine for lenge siden. lagt de på loftet.. eneste positive er at nå er det goood plass i skapet.. kan fortsatt bruke endel topper og sånt som er store.. men akk, olabuksene mine, jeg saaavner dem! har bare igjen 4 uker jeg.. men regner med at det tar en lang tid før jeg kan bruke vanlige klær igjen uansett..:) opp 17 kilo!

Skrevet

Jeg kjenner den følelsen, har pakket bort mine også.

Alle jeansene og toppene *sukk* har jo så lyst og bruke dem igjen men vet ikke om jeg får det, nei fortvilende.

Har gått opp 10,5 kg og har igjen den nette sum av 8 uker..

Skrevet

Jaja vi får satse på mye turgåing og sette oss ett mål etter fødsel. Ser faktisk litt frem til å komme i form, blandet med frustrasjon og til tider veldig oppgitt. Men herregud tenk når babyen kommer!!!! Gleeeeder meg så sinnsykt!!

Skrevet

Ha det er da ingenting det! har gått opp forbanna 25 kg jeg!!!ÆSJ. skal fø om ca 18 dager........E skikkelig suur asså!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...