Gå til innhold

Når kom kvalmen?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er 4+0 i dag og kjenner alt at kvalmen kommer snikende. Men kan jo være varmen som spiller inn også.

Sist kom den ikke før en rundt 6+0. Når kom kvalmen til dere?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er 8+6 jeg, har ikke vært kvalm et minutt=)

 

Men lurte på det samme tidligere, og "normalen" var vel fra uke 5-7 tror jeg.

Skrevet

Ser på helsekortet mitt fra sist svangerskap at jeg ble sykmeldt når jeg var 6+4 pga kvalme. Var nok kvalm et par dager før jeg kom meg til lege tenker jeg.

 

I går fikk jeg akupunktut for å forebygge kvalme, håper jeg slipper å tilbringe ferien min med hodet i dass!

Skrevet

Forrige gang kom den rundt uke 6.

Denne gangen i uke 4.

Legen på sykehuset sa at den gjerne kommer tidligere og tidligere for hvert svangerskap.

Skrevet

Dette er mitt tredje svagerskap, og jeg har egentlig ikke vært særlig kvalm noen gang :) Var litt urven på morgenen de to første gangene, men ikke så mye at det egentlig gjorde noe. Nå merker jeg ingenting (er i uke 9 tror jeg)

Skrevet

Kvalmen kom 6+2.....slitsomt, men verdt det:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...