Gå til innhold

på stranda med barnehagen?????

Anbefalte innlegg

Skrevet

er deres ofte det?

jeg syns det er kjempekoselig at de gjør det med barna på sånne varme dager vi har nå,og med mange av barna ute i ferie er de ei lita gruppe på ca 8 barn igjen... men............ jeg er jo alltid så bekymret-huff må vel bare bli vandt til det-jeg stoler jo 100 på de voksne som er der-men vet jo bare selv åssen det er!!!

så dette tenker jeg på nå da-før jeg skal på jobb...

nei må slutte å bekymre meg såååå veldig tror jeg-ikke sundt ;)

god sommer ;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så koselig at de tar barna med på stranden. skjønner at du bekymrer deg, men du kan helt sikkert slappe av. Tror du ikke de har redningsvester når de er ved vannet? og de har helt sikkert mange voksne som følger godt med.

Slapp av, vær på jobb med god samvittighet og tenk heller på at datteren din har det topp.

Skrevet

veldig enig med deg i det asså. :)

de har faktisk ikke redningsvester på seg, de er kun på strand og helt grunnt vann,og da hjelper det jo ingenting visst de detter på 10-20 cm-vesten vil jo ikke snu dem på en måte... så de vosne mener det er en litt falsk trygghet med vest på stranden. de har alltid vest når de fisker krabber o.l fra brygger å sånn :)

jeg har tenkt masse på dette, og er igrunnen ganske enig!

noen som mener noe annet? vil gjerne høre andres?????

Skrevet

I vår barnehage er det nå så få barn på avdelingene at det er gjerne 1-2 barn per voksen så da hadde jeg tatt det med ro. Samtidig har aldri pjokken vært på stranden (elendig vær i fjor) så hadde kun følt meg snytt for at jeg ikke fikk være med selv ,-)

Skrevet

De er på stranden i dag og det synes jeg er sååå koselig :) er bare 4 unger igjen på avdelingen der nå så noe må de jo finne på..

I går hadde de vært på åpen gård og koset seg, er det rart jeg er stor fornøyd med barnehagen kanskje??

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...