turtlebug, med bebi i magen:) Skrevet 4. juli 2008 #2 Skrevet 4. juli 2008 Vilja Sofie.. det skal veslefrøkna vår hete...
Gjest Skrevet 4. juli 2008 #6 Skrevet 4. juli 2008 mathias syns jeg er nydelig! har en gutt som heter det. den lille i magen blir kanskje Sunniva eller Sander så da blir det vel de navna akkurat nå
meeee Skrevet 4. juli 2008 #7 Skrevet 4. juli 2008 adele og nathaniel :-) desverre er ikke samboer enig..
babyandme Skrevet 4. juli 2008 Forfatter #8 Skrevet 4. juli 2008 Mange fine navn:-) jeg har også en gutt som heter Mathias.. tror det blir jente denne gang (ifølge 3 ultralyder) men må ha klart et guttenavn i tilfelle det skulle slå helt feil;) er åpen for flere vakre navneforslag.. Jeg hadde "et par hundre" vakre navn, men de eliminerte mannen min nokså raskt hehe.. så er litt i villrede nå og trenger sårt forslag.. Takker for tips! :-)
ღ 1 rosa -07 og 1 blå -09 ღ Skrevet 4. juli 2008 #11 Skrevet 4. juli 2008 Alexandra heter prinsessa vår =) ellers liker jeg godt Isabella, Olivia, Sofie, Serina og Madelene blant annet....=) mange flotte navn, d verste er å bli enige :-P
min tur snart? Skrevet 4. juli 2008 #12 Skrevet 4. juli 2008 Malin,Eurora,Viktoria er fine jentenavn syntes jeg. Sondre,Niklas,Oliver er fine guttenavn:-)
<3lille spire,mor til 2<3 Skrevet 4. juli 2008 #13 Skrevet 4. juli 2008 våre jentenavn (da vi får ei jente) Ariana Marin Nathalie Emilie andre fine jente navn.. Zara Alicia Celine Alida gutte navn.. Adrian Maikel David
LilleMagen Skrevet 4. juli 2008 #14 Skrevet 4. juli 2008 Victoria heter gullet vårt... Vet ikke hva nr. 2 skulle hett, vi har ikke samme navn vi liker begge to. Jeg liker godt Oscar og Marielle, men får se...
mamma til 2... Skrevet 4. juli 2008 #15 Skrevet 4. juli 2008 Anine Isabell:) det heter tulla mi eller Jacob Leander som den lille tassen i magen skal hete:)
babyandme Skrevet 4. juli 2008 Forfatter #16 Skrevet 4. juli 2008 Spesielle og vakre navn:-) Jeg liker mange spesielle navn, men tviler på at mannen min er så begeistret for det.. tips om "vanlige" navn, som ikke er på topp 10 lista? eller gjerne en kombinasjon av et vanlig og et spesielt navn:-)
lilllespire Skrevet 4. juli 2008 #18 Skrevet 4. juli 2008 Guttenavn: håvard eirik sander marius Jentenavn: Julie Maria Emma Kristina
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå