Gå til innhold

Hvilket navn synes du er det vakreste?

Anbefalte innlegg

Skrevet

trenger litt inspirasjon... :-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vilja Sofie.. det skal veslefrøkna vår hete... :)

Skrevet

Iben, Adeleide, Louise, Inger, Ingeborg.

Skrevet

Emrik, Christoffer, Viktor, Michael, Kenth

Skrevet

mathias syns jeg er nydelig! har en gutt som heter det. ;) den lille i magen blir kanskje Sunniva eller Sander ;) så da blir det vel de navna akkurat nå ;)

Skrevet

adele og nathaniel :-) desverre er ikke samboer enig..

Skrevet

Mange fine navn:-) jeg har også en gutt som heter Mathias.. tror det blir jente denne gang (ifølge 3 ultralyder) men må ha klart et guttenavn i tilfelle det skulle slå helt feil;) er åpen for flere vakre navneforslag.. Jeg hadde "et par hundre" vakre navn, men de eliminerte mannen min nokså raskt hehe.. så er litt i villrede nå og trenger sårt forslag.. Takker for tips! :-)

Skrevet

TIRIL SOFIE, d heite snuppa vår:-)

Skrevet

Alexandra heter prinsessa vår =) ellers liker jeg godt Isabella, Olivia, Sofie, Serina og Madelene blant annet....=) mange flotte navn, d verste er å bli enige :-P

Skrevet

Malin,Eurora,Viktoria er fine jentenavn syntes jeg. Sondre,Niklas,Oliver er fine guttenavn:-)

Skrevet

våre jentenavn (da vi får ei jente)

Ariana

Marin

Nathalie

Emilie

andre fine jente navn..

Zara

Alicia

Celine

Alida

gutte navn..

Adrian

Maikel

David

Skrevet

Victoria heter gullet vårt... Vet ikke hva nr. 2 skulle hett, vi har ikke samme navn vi liker begge to. Jeg liker godt Oscar og Marielle, men får se...

Skrevet

Anine Isabell:) det heter tulla mi eller Jacob Leander som den lille tassen i magen skal hete:)

Skrevet

Spesielle og vakre navn:-) Jeg liker mange spesielle navn, men tviler på at mannen min er så begeistret for det.. tips om "vanlige" navn, som ikke er på topp 10 lista? eller gjerne en kombinasjon av et vanlig og et spesielt navn:-)

Skrevet

Guttenavn:

håvard

eirik

sander

marius

Jentenavn:

Julie

Maria

Emma

Kristina

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...