Anonym bruker Skrevet 4. juli 2008 #6 Skrevet 4. juli 2008 jaaada.. jeg tuller.. alltid eller aldri.. opp til deg det kjære:)
Anonym bruker Skrevet 4. juli 2008 #8 Skrevet 4. juli 2008 Fiona er ganske fint. Er det så få fine navn som begynner med F?
Anonym bruker Skrevet 4. juli 2008 #11 Skrevet 4. juli 2008 Vet ikke hva du ser på som fint, slenger bare ut noen F navn jeg: Fiorella Frances Fiona Fabricia Frøya Francheska Felicia Fia
Gjest Skrevet 4. juli 2008 #12 Skrevet 4. juli 2008 Tja, fins jo en god del. Kjenner en nydelig Fiona, ellers har du jo Fanny, Fredrikke, Fredrica, Frida, Fia, Felicia, Felica, Filippa, Fabienne, Fay, Fayna, Fern, Felisha, Fidelity, Filia Fila, Fioni, Floria, Florence, Flynn, Fran, Frances, Francesca, Fransine, Fransisca, Franny, Frankie, Frøy, Frøya, Freya, Fride.... Kommer ikke på flere. Hvorvdt de alle er fine kan jo diskuteres... Men jeg synes Fiona er veldig fint og samme med Fanny. Frida er greit...
Anonym bruker Skrevet 4. juli 2008 #17 Skrevet 4. juli 2008 Fanny har også en annen betydning......har jeg rett?
Anonym bruker Skrevet 4. juli 2008 #18 Skrevet 4. juli 2008 Fanny betyr faktisk FITTE på engelsk. Så internasjonale som vi er i dag, så synes jeg det er slemt å kalle ungen sin for fitte.
Gjest Skrevet 4. juli 2008 #19 Skrevet 4. juli 2008 På britisk engelsk brukes det mest som et slangord for "pussy",men det brukes også som et annet ord for "bum" eller "ass" - men det er nok mer på amerikansk engelsk. Brukes nok litt om hverandre... Jeg synes uansett det er et nydelig navn og kunne godt hatt fått en Fanny til tross for akkurat det:)
Anonym bruker Skrevet 19. juli 2008 #20 Skrevet 19. juli 2008 Fanny er opprinnelig et britisk navn (kjelenavn avledet av Frances - finere engelske fruer het dette i gamel dager). Likeledes er John nå et "slang" for toalett...mye som er rart.. Synes Fanny er fint jeg )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå