_hønemor_til_4_nydelige_ Skrevet 4. juli 2008 #1 Skrevet 4. juli 2008 Jeg sliter så med varmen og allergi og er skikkelig slapp Sliter med mensvondt i magen, noe jeg har gjort lenge. Idag har jeg hatt skikkelig nedpress, merker speielt når jeg går, føles som jeg må knipe igjen.. Vondt i hode og svimmel, drikker masse vann og en del bonaqua... Lille i magen er veldig aktiv og det er jo veldig godt, men slitsomt til tider.... Idag er ungane hjemme fra bhg og jeg sitter her og orker ingenting:( Får så dårlig samvittighet Jeg er 35+5 uker idag..... Flere som sliter med varmen og sånn?
anette&tutta mari :) Skrevet 4. juli 2008 #2 Skrevet 4. juli 2008 jeg sliter også.. 36+1 idag. I tillegg til at det er varmt så har jeg fått en kraftig forkjølelse, hoster hele natta så det strekker noe j**** i lysken, trøtt og slapp generelt. Jeg har også de siste ukene fått masse nedpress og stikkinger, og så lekker jeg når jeg nyser.. men.. ikke lenge igjen nå jeg skal ikke klage heller da, har ingen barn fra før.. du har 3? wow, sier jeg:) spis is, drikk vann og prøv å kos deg! god sommer!
_hønemor_til_4_nydelige_ Skrevet 4. juli 2008 Forfatter #3 Skrevet 4. juli 2008 Ja jeg og lekker når jeg nyser, da er det maraton sprang rett på do hehe Heldigvis ikke lenge igjen... Har 3 barn, men nr 3 er ikke med oss Nei nå får jeg sette på golv vifta her, min beste venn den;) hehe
MammaKos Skrevet 4. juli 2008 #4 Skrevet 4. juli 2008 Jeg sliter også masse med allergi&varme.. Ganske deprimerende og sitte inne og titte ut på det fine været når man vet man ikke har sjangs til å være ute.. Da jeg stod opp idag tappet jeg i et iskaldt bad i badekaret som jeg har latt stå i, så jeg går og tar et bad en gang i timen.. Kjempe forfriskende!! Nå venter jeg bare på at pappaen skal komme hjem fra jobb også skal vi ut på sjøen med reker og hvitvin.. (Bris til meg.. ..) Heldigvis spådd kaldere f.o.m søndag.. God helg!!!
Vannmann-86*med-liten-Emil Skrevet 4. juli 2008 #5 Skrevet 4. juli 2008 Varme og allergi ja...helt jævlig! Men imorra blir det noen grader kaldere her da heldigvis=)
En snupp - og en knert i magen Skrevet 4. juli 2008 #6 Skrevet 4. juli 2008 Jeg regner med det er gresspollenet dere sliter mest med om dagen? Jeg har vært fantastisk lite plaget med allergi denne våren, men kjenner det jo. Kan komme med et stalltips det kan være verd å prøve - hold dere unna rene melkeprodukter og mat laget på mye melk. Problemet er at det tar en ukes tid før denne kuren virker... Men det funker både for meg og for en venninne som ikke er gravid Det hender jeg tar med en youghurt, men da nyser jeg ikke lenge etter - hehe. Ellers går det i soyaprodukter og rismelk. Dessuten er miwana saltvansspray genial for å skylle ut pollenstøv fra nesen, jeg nyser mindre i alle fall. Ellers er jo varmen kjip uansett, hovne ben og fingre, tung i kroppen og trøtt. Men det hjelper mye når man ikke er tett i nesten og tungpustet i tillegg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå