Gå til innhold

Synes dere dettte er lite?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg fikk ca 10 000 denne mnd og sambo fikk ca 20 000. Vi er 4 stk i fam. Hva fåa dere andre i mnd?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg får ca 12 000 og sambo ca 18 000 og vi er 3 stk + 3 husdyr

Skrevet

Sambo har ca. 33 000 i mnd. Jeg har 7000. Vi er to voksne, en baby og en katt.

Skrevet

Merkelig spørsmål. Er det lønna di, så er det vel lønna di. Trenger du mer, er det for lite, da må du jobbe mer eller kutte utgifter. Er det nok til å dekke utgiftene deres er det vel ikke lite?

Skrevet

Jeg får ca 14000 utbetalt, jobber 50% natt i kommunen.

Mannen min får ca 20000 utbetalt, jobber 80% i staten.

Vi klarer oss så vidt....men har valgt å jobbe redusert for å ha mer tid til barn.

Skrevet

Kommer jo an på om det er nok til å dekke utgiftene deres? Mannen min har ca 17500 + barnetrygda for to barn inn, jeg har ca 19000 inn i måneden nå som jeg er i permisjon og bare får 80% lønn. Vi er to voksne og to barn. For et par år siden hadde vi vel ca 25000 inn totalt i måneden (inkludert en barnetrygd) og det holdt helt greit til oss tre. Man må bare sette tæring etter næring, er det ikke det man sier :-)

Skrevet

Det er ikke mye akkurat men heller ikke lite.

Jeg syns vi klarer oss greit. Mannen min har utbetalt ca 30 000 kr i mnd og jeg utbetalt ca 20 000.Gleder meg til om noen år når vi begge har steget i lønn. Mannen har foreløpig bare et par års jobberfaring og det har jeg også.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...