Gå til innhold

Hva gjør dere i ventetiden?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi skal flytte til uka så her pakkes og vaskes det. Og handler inn ting jeg vet vi trenger til nytt hus... Bare ikke ungen bestemmer seg for å komme før tiden så går det nok greit.

Med så stor mage som jeg har nå begrenser akttiviteter seg veldig, men har jo lyst å finne på noe morsomt også, noen forslag?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Heldigvis er jeg typen som liker kryssord, bøker, og faktisk puslespill... hehe... En annen ting jeg har planer om å gjøre er å organisere i bilder etc, finne ut hva som skal fremkalles etc, ta backup på dvd etc... høres litt kjedelig ut, men det er samtidig alltid gøy å se på bilder, ikke sant? ellers har jeg fylt ut alt jeg kan på forhånd i disse babybøkene, har en slektsbok og en Ole brum bok til babyen, det er litt koselig å fylle i navn og informasjon om slekt. Har også tatt en del telefoner i den forbindelse, og funnet ut mer om slekta mi - hva bestefar likte å drive med etc. Ellers er jeg også litt bekymret for at ventetiden skal bli lang, spesielt hvis man går over. Har planer om å se masse film, ellers er jo dette en perfekt anleding til å ringe til venner man ikke har snakket med på leeeeeenge!?

Lykke til, jeg har termin 1 august :-)

Skrevet

Synes tida har gått fort, jeg arbeidet fullt helt til permisjonen starta. Men etter det har jeg kortet ned tiden med små gjøremål i huset. Vi har bygget ut, og jeg har laga ei liste over diverse oppgaver jeg gjør når jeg får ånden over meg. Motiverende å se at lista blir stadig kortere. Ellers leser jeg en del, og surfer på nettet, men er ikke typen som klarer å bare slappe av, så derfor blir det litt husarbeid...

Skrevet

Er hjemme med ei på 22 mnd, så det sier egentlig sitt. Og hun er skikkelig turbounge, så mor har litt problemer med å følge med på tempoet. Er sinnsykt sliten for tiden og teller bare ned dagene frem til samboer skal ha ferie til uken. Har hatt skikkelig ubehagelige kynnere i dag og det er komplett umulig å gjøre noe for meg når det står på som verst. Er 33+1 i dag og håper jeg slipper å gå helt frem til termin eller mer. Er jobbenke, så det er så og si ikke noe hjelp å få og det er ikke så veldig mange andre som tilbyr seg frivillig å avlaste meg litt heller. Men jeg biter tenna sammen og prøver å ikke klage over situasjonen for da blir det bare verre. Husker hvor fantastisk deilig det var å gå gravid første gangen i stedet når jeg kunne sove når jeg ville og gjøre så og si akkurat det som passet meg. Da husker jeg det ble en del ukeblader og kryssord i alle fall.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...